آفتاب

نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات رسانه‌ها در روز ششم نمایشگاه

نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات رسانه‌ها در روز ششم نمایشگاه

ایسنا نوشت: دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در ششمین روز نمایشگاه مطبوعات، ٣ نشست تخصصی و ٣ کارگاه آموزشی برگزار می‌کند.

 در ششمین روز نمایشگاه سه نشست تخصصی با عناوین «رسانه‌ها و دوران پساتحریم»، «چالش‌های مطبوعات محلی» و «بررسی طرح رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری» برگزار می‌شود.

اولین نشست دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با موضوع «بررسی طرح رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری» از ساعت 15 با حضور علی متقیان مدیرعامل ایسنا، حجت‌الاسلام محمدمهدی محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا و محمدمهدی دانی، رئیس انجمن روزنامه‌نگاران ایران برگزار می‌شود.

نشستی هم با عنوان «رسانه‌ها و دوران پساتحریم» با حضور صادق زیباکلام، صادق خرازی و محمدعلی وکیلی، مدیرمسئول روزنامه‌ ابتکار از ساعت 16 در سالن شماره یک مصلی برگزار می‌شود.

در همان ساعت در تالار گفتگوی شماره یک حسن محرابی، مصطفی کواکبیان و غلامرضا نوری‌علاء درباره «چالش‌های مطبوعات محلی» صحبت خواهند کرد.

کارگاه «کاربرد نرم‌افزارهای پیام‌رسان تلفن همراه در خبرنگاری» برای علاقه‌مندان این حوزه توسط شکوفیان از ساعت ١٠:٣٠ صبح در سالن شماره یک و کارگاهی هم با عنوان «تیترنویسی در وب» از ساعت ١٨ توسط مجید رضائیان در همان سالن برپا می‌شود.

همچنین این دفتر با همکاری شرکت راهکار سرزمین هوشمند، کارگاه‌ آموزشی «تولید محتوای دیجیتال» را در بخش استارت‌آپ‌های رسانه‌ای از ساعت 14 در سالن شماره یک برگزار می‌کند.

بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات با شعار «نقد منصفانه، پاسخ مسئولانه» از تاریخ 16 آبان با حضور بیش از ٧٠٠ رسانه کشور در مصلی بزرگ تهران آغاز شده و تا 22 آبان ماه ادامه دارد.

۵۷۲۴۴

کد N1026364

وبگردی