آفتاب

نشست شورای راهبردی طرح ملی مبین برگزار شد

نشست شورای راهبردی طرح ملی مبین برگزار شد

اولین جلسه شورای راهبردی طرح ملی مبین( مدیریت برنامه های یاوران نماز در مدارس) در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، این جلسه با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز، محمود مظفر قائم مقام ستاد و اعضای شورای راهبردی طرح ملی مبین در مجتمع فرهنگی و آموزشی حضرت مهدی موعود(عج) در جوار مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

ارائه گزارش و بررسی اقدامات انجام شده در طرح مبین، بررسی نقاط ضعف و قوت و آسیب های فعالیت های انجام شده و تدوین سیاست های کلی فعالیت های پیش روی طرح از اهداف این جلسه بود.

در ابتدای جلسه سید علی منیری معاون توسعه مشارکت های مردمی ستاد اقامه نماز به برگزاری نه دوره این طرح ملی اشاره کرد و گفت: طبق نظر سنجی به عمل آمده 90% شرکت کنندگان از نحوه برگزاری و محتوای ارائه شده دوره ابزار رضایت کرده اند.

مسئول اجرای طرح ملی مبین در ادامه افزود: در مجموع نه دوره برگزار شده حدود 4000 هزار مدیر مجری طرح از مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی،شبانه روزی و مدارس دولتی پر جمعیت در خصوص اجرای طرح یاوران نماز در مدارس خود آموزش های لازم را فرا گرفته اند.

در ادامه این جلسه، محمود مظفر قائم مقام ستاد به ضرورت تبیین خط مشی، شناخت آسیب ها و فرصت های این طرح تأکید کرد و گفت: باید فعالیت های مرتبط با این طرح برای استانها و مدیران مدارس مجری تبیین شود و سازکار مناسب برای نظارت و ارزیابی آن در مدارس مجری اندیشیده شود.

گفتنی است که طرح ملی مبین با مشارکت وزارت آموزش و پرورش با شروع سال تحصیلی 94 در 4000 مدرسه منتخب در حال اجراء می باشد.

انتهای پیام

کد N1026131

وبگردی