آفتاب
نتانیاهو حتی یک اقدام نمادین را نیز برنتابید؛

اروپایی ها باید خجالت بکشند!

اروپایی ها باید خجالت بکشند!

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز در واکنش به تصمیم اروپا مبنی بر نصب برچسب بر کالاهایی که صهیونیستهای شهرک نشین آن را تولید کرده اند، آن را مایه خجالت این اتحادیه خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم امروز اتحادیه اروپا برای نصب برچسب بر کالاهایی که صهیونیستهای شهرک نشین آن را تولید کرده اند به شدت انتقاد کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس امروز تصمیم اتحادیه اروپا در برچسب زدن به تولیدات شهرک نشینان در «کرانه باختری» را محکوم کرد و با متهم کردن این اتحادیه به اتخاذ استانداردهای دوگانه گفت: آن ها باید از چنین تصمیمی خجالت بکشند.

وی ادامه داد: از آنجاییکه این تصمیم تنها درباره اسراییل اتخاذ شده است، نشان دهنده تزویر در سیاست خارجی این اتحادیه و نمایه ای از اتخاذ سیاست های دو گانه است. اروپایی ها باید از این اقدام خجالت بکشند.

در این راستا، یک مسئول ارشد اروپایی 12 آبان ماه سال جاری اعلام کرد که اتحادیه اروپا طی روزهای آینده، موضوع برچسب گذاری کالاهای تولید شده در اراضی اشغالی ۶۷ را تصویب می کند.

این قانون در راستای تحریم کالاهای اسرائیلی تولیدی در اراضی اشغالی ۶۷ از سوی خریداران این کالاها است.

از سوی دیگر، ۱۵ کشور اروپایی ماه آوریل گذشته خواستار تطبیق تمامی قوانین مربوط به برچسب گذاری بر روی کالاهایی شد که کالاهای تولید شده در مناطق شهرک نشین کرانه باختری، قدس و بلندی های جولان را مشخص می کند.

رژیم صهیونیستی در اعتراض به این اقدام اتحادیه اروپا، آن را اقدامی تبعیض آمیز توصیف کرده بود.

گفتنی است جامعه جهانی، تمامی مناطق شهرک نشین صهیونیستی را چه رژیم صهیونیستی با ساخت آنها موافق کرده باشد و یا نه، غیر قانونی و موضوع شهرکسازی را عامل اصلی عدم تحقق سازش بین فلسطینان و اسرائیلی ها می داند.

کد N1025925

وبگردی