آفتاب
/صداقت؛ اعتماد و اعتبار/

فائزه هاشمی : اصلاح‌طلبان می توانند برنده انتخابات باشند

فائزه هاشمی : اصلاح‌طلبان می توانند برنده انتخابات باشند

فائزه هاشمی اظهار کرد: اگر مردم با حضور گسترده‌ در پای صندوق‌های رای مشارکت جدی در انتخابات داشته باشند اصلاح‌طلبان برنده انتخابات خواهند بود و حتی می‌توانند اکثریت مجلس را در دست گیرند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایسنا در تحلیلی از ترکیب آینده مجلس گفت: با توجه به عملکرد اصول‌گرایان تندرو و برخوردهای صورت گرفته با اصلاح‌طلبان و دستگیری‌های اخیر در جامعه رسانه‌ای و خبرنگاری، می‌توان پیش‌بینی کرد که وضعیت اصلاح‌طلبان در جامعه خوب است.

وی افزود: برخی می‌خواهند این موضوع را به مردم القاء کنند که فکر نکنید چیزی تغییر کرده و اگر دولت آقای روحانی روی کار آمده امیدوار نباشید که قرار است اتفاق خوبی بیفتد، که به نظر من با تمامی این شرایط باز هم اگر مردم مشارکت جدی در رای‌دادن و حضور گسترده در پای صندوق‌های رای باشد، اصلاح‌طلبان برنده انتخابات هستند. طبیعتا این مشارکت کمک می‌کند و فکر می‌کنم اصلاح‌طلبان وضعیت خوبی دارند.

هاشمی در مورد احتمال در دست گرفتن اکثریت مجلس آینده توسط اصلاح‌طلبان نیز گفت: معلوم نیست ، اصلاح‌طلبان می‌توانند اکثریت مجلس را در دست گیرند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر اصول‌گرایان رای سنتی و ثابتی دارند که همیشه افرادی مشخص را پای صندوق‌های رای دارند. اما اگر آرای مردم از این سطح افزایش پیدا کند این رای برای اصلاح‌طلبان و نه اصول‌گرایان خواهد بود، بنابراین به نظرم آینده خوب است.

فائزه هاشمی در پایان درباره کاندیداتوری خانواده هاشمی در انتخابات های پیش رو گفت:‌ تاکنون محسن و فاطمه برای انتخابات مجلس اعلام آمادگی کرده‌اند آقای هاشمی نیز احتمال دارد که برای انتخابات خبرگان حضور یابند. من هم در انتخابات ثبت نام می‌کنم امیدوارم بقیه هم اضافه شوند.

انتهای پیام

کد N1025901

وبگردی