آفتاب

رهبر چچن خواهان وحدت مسلمانان علیه داعش شد

رهبر چچن خواهان وحدت مسلمانان علیه داعش شد

رهبر جمهوری چچن از رهبران کشورهای مسلمان خواست نیروهایشان را برای جنگ با گروه تروریستی داعش متحد کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رمضان قدیروف، رئیس جمهوری چچن در اظهاراتی تاکید کرد: من این را وظیفه خود می‌دانم که مستقیما رهبران کشورهای عربستان، قطر، کویت، بحرین، عمان، امارات متحده عربی، اردن، مراکش، الجزایر، ترکیه، ایران، مالزی، اندونزی و پاکستان را خطاب قرار دهم. تا کی قرار است شما بنشینید و از بین رفتن امت محمد پیامبر (ص) را مشاهده کنید؟ چرا شما نزد هم نمی‌آیید و درباره این مشکل بحث نمی‌کنید؟ چرا کاری بری مهار داعش نمی‌کنید؟ چرا به آمریکا و همپیمانانش نمی‌گویید، دیگر کافی است!؟

رمضان قدیروف ضمن تاکید بر این که وحدت کلید حل همه مشکلات اصلی جهان است گفت: آمریکا از به اصطلاح بهار عربی به عنوان پوششی برای دامن زدن به آتش جنگ داخلی در لیبی، تونس، سوریه، یمن و مصر استفاده کرد.

وی افزود: در این جهان 1.5 میلیارد نفر از ما مسلمانان وجود دارد. ما جوان، سالم و شجاع هستیم و اگر در کنار هم اقدام کنیم شکست‌ناپذیر هستیم! من به نام خدای قادر متعال از شما می‌خواهم که درباره چیزی که اتفاق می‌افتد فکر کنید و راهی برای آشتی یافته و مکانیسمی برای مهار دشمن مشترک ما ایجاد کنید.

انتهای پیام

کد N1025828

وبگردی