آفتاب
وزارت دفاع روسیه خبر داد؛

هدف قرار دادن بیش از ۲۰۰ مرکز تکفیریها طی ۴۸ ساعت گذشته

هدف قرار دادن بیش از ۲۰۰ مرکز تکفیریها طی ۴۸ ساعت گذشته

وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه ای اعلام کرد جنگنده های ارتش این کشور طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۷۷ موضع تکفیریها در حومه استان های دمشق، حلب، حمص، لاذقیه و ادلب را بمباران کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، وزارت دفاع روسیه بیانیه ای را در خصوص آخرین تحولات مربوط به حملات هوایی به مواضع تکفیریها در سوریه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه این وزارتخانه آمده است که طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۷۷ مرکز وابسته به تکفیریها هدف حملات هوایی جنگنده های روسی قرار گرفتند.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه خود همچنین اعلام کرد که حملات انجام شده، مواضع تکفیریها در حومه استان های «حمص»، «دمشق»، «ادلب»، «حلب» و «لاذقیه» را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، منابع سوری اعلام کردند: نظامیان ارتش سوریه در اطراف دوما در حومه دمشق پیشروی کردند و ۳۰۰ متر از جاده دمشق به حمص را امن کردند. این جاده از مسیرهای امداد رسانی تروریست ها محسوب می شود.

در همین حال، جنگنده های سوری مواضع تروریست های تکفیری را در مهین و الشنداخیه در حومه جنوبی حمص بمباران کردند.در حومه شرقی حلب نیز جنگنده های سوری مواضع داعش را درهم کوبیدند.

منابع سوری از هلاکت ۴ تروریست در عملیات ارتش این کشور در روستای قلعه المضیق در شمال غرب شهر حماه خبر دادند.هشام بکور طه، ولید الشیخ، محمد عبدالصالح و حیدر عبدالرزاق از جمله تروریست های کشته شده هستند.

کد N1025696

وبگردی