آفتاب

شهید طهرانی مقدم: روزی که نبرد ما با آمریکا آغاز شود روز "عزت" ما است

شهید طهرانی مقدم: روزی که نبرد ما با آمریکا آغاز شود روز "عزت" ما است

تسنیم نوشت: شهید حسن طهرانی مقدم پیش از شهادت در نامه ای منتشر نشده به رهبری نوشت: روزی که نبرد ما با آمریکا آغاز شود روز عزت ما است تا شاید خداوند منان لباس با افتخار شهادت را به قامت ما بپوشاند و ما در روز عاشورا فدای حسین زمان سیدعلی شویم.

آنچه در ذیل می‌آید بخشی از نامه کمتر دیده شده شهید طهرانی‌مقدم به مقام معظم رهبری در سال 83 و در آستانه بیستمین سالگرد تاسیس مجموعه موشکی در جمهوری اسلامی ایران است:

بسمه تعالی
یک جمله محضر نائب امام زمان(عج)
صانع علیم و حکیم در راستای حکمت و عدل، عالم هستی را از رشحه زیبای خود آفرید و جهت اتمام لطف خود با خورشیدهای هدایت خلق را نورانی گرداند و چون کرامت و احسان الهی ازلی و ابدی است، ما در این دوران آخر الزمان انواری از خورشید اهل البیت را مشاهده می کنیم و در زیر سایه و حمایت حضرت حجت، زمینه ساز ظهور خورشید چهاردهم هستیم. او کسی است که با اقتدار و صلابت و در عین حال مظلومیت در تلاش برای برقراری حکومت بر مبنای عدل و زمینه ساز ]ظهور[ است که در سایه آن خداوند عزوجل عبادت گردد.

ما در فرماندهی موشکی مصمم هستیم باذن‌الله و انشاءالله بدون هیچ پیش نیاز، این نور که از انوار مقدس امیرالمومنین است و بسان مولای ما علی(ع) تیغ در چشم و خار درگلو جهت بسط اسلام عزیز در جهان و اعتلای کلمه الله مجاهدت می‌نماید، عاشقانه و پروانه‌وار یاری دهیم. عقده در سینه شیعه از مظلومیت علی و زهرا(س) نگذاریم در این برهه از زمان برای رهبر و مقتدای خود تکرار گردد. همّ و تلاش ما بر این است که فرماندهی موشکی نقطه امید و اقتدار اهل ایمان و عامل رعب و وحشت و ذلت دشمنان اسلام گردد. این قبیل انجام وظیفه سازمانی اقل اقداماتی است که می توانیم انجام دهیم و آرزوی ما این است که خداوند کریم به ما توفیق دهد مشت مقتدر رهبر شجاع و منور خود در سراسر جهان باشیم و اگر لایق باشیم با انجام وظایف و تکالیف خود دل مولای خود را شاد سازیم و رضایت او را به دست آوریم و این رضایت آقای خود را جهت تحصیل رضای خدای خود در کفن خود قرار دهیم و عرض نمائیم اگر در این حکومت اسلامی کسانی پیدا می‌شوند ]که[ دل مولای ما را درد آورند و با دنیای کوچک خود دشمن قدار و فرعون زمانه، آمریکای اسلام ستیز عظمت و جلوه پیدا می‌کند، به برکت وجود حضرت ولیعصر(عج)، آمریکای جهانخوار در چشم ما حقیر و بی مقدار و اسلام عزیز و اهل البیت و رهبر عظیم الشأن ما با عظمت و مقتدر است.

و روزی که نبرد ما با آمریکا آغاز شود روز عزت ما است تا شاید خداوند منان لباس با افتخار شهادت را به قامت ما بپوشاند و ما در روز عاشورا فدای حسین زمان سیدعلی شویم. اینجا محفل عاشقان سیدعلی است و از اینکه خداوند بزرگ این توفیق و لیاقت را به ما عطا کرده است بر آستان او سجده شکر می گذاریم. اینجاست که نام و نشان، خانواده و جان، رنگ می بازد و عشق و جذبه جایگزین می‌گردد و به هستی که می نگریم نور و امید مشاهده می‌گردد. و لطف و کرامت ایزدی جلوه‌گر است. همّ و تلاش ما بر این است که فرماندهی موشکی نقطه امید و اقتدار اهل ایمان و عامل رعب و وحشت و ذلت دشمنان اسلام گردد. این قبیل انجام وظیفه سازمانی اقل اقداماتی است که می توانیم انجام دهیم و آرزوی ما این است که خداوند کریم به ما توفیق دهد مشت مقتدر رهبر شجاع و منور خود در سراسر جهان باشیم و اگر لایق باشیم با انجام وظایف و تکالیف خود دل مولای خود را شاد سازیم و رضایت او را به دست آوریم و این رضایت آقای خود را جهت تحصیل رضای خدای خود در کفن خود قرار دهیم و عرض نمائیم اگر در این حکومت اسلامی کسانی پیدا می‌شوند ]که[ دل مولای ما را درد آورند و با دنیای کوچک خود دشمن قدار و فرعون زمانه، آمریکای اسلام ستیز عظمت و جلوه پیدا می‌کند، به برکت وجود حضرت ولیعصر(عج)، آمریکای جهانخوار در چشم ما حقیر و بی مقدار و اسلام عزیز و اهل البیت و رهبر عظیم الشأن ما با عظمت و مقتدر است.

و روزی که نبرد ما با آمریکا آغاز شود روز عزت ما است تا شاید خداوند منان لباس با افتخار شهادت را به قامت ما بپوشاند و ما در روز عاشورا فدای حسین زمان سیدعلی شویم. اینجا محفل عاشقان سیدعلی است و از اینکه خداوند بزرگ این توفیق و لیاقت را به ما عطا کرده است بر آستان او سجده شکر می گذاریم. اینجاست که نام و نشان، خانواده و جان، رنگ می بازد و عشق و جذبه جایگزین می‌گردد و به هستی که می نگریم نور و امید مشاهده می‌گردد. و لطف و کرامت ایزدی جلوه‌گر است. با همه تلاشها، ما و موشکها هیچ خاصیتی نداریم الا خدا اراده نماید از این ابزارها جهت نصرت دینش استفاده نماید و به آنها اثر بخشد و وسیله نصرت دین الهی گردد مثال پشه و نمرود.

شرمنده شهدا و خانواده شهدا و جانبازان هستم و از دیدن روی شهدا خجالت می کشیم که نتوانسته ایم انجام دین نماییم.

و حسین تو را دوست داریم. همه سرمایه ما محبت و اشک بر حسین است و با چشمانی اشکبار محضرعالی عرض می کنیم یا ایها العزیز مسنا و و اهل...

آقا از ما راضی شوید.

امسال به لطف خدا بیستمین سالگرد تاسیس موشکی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است. بیست سالی که سراسر عزت و لطف و کرامت خداوند بزرگ را در مجموعه موشکی مشاهده کردیم. بیست سالی که فرزندان شما در همه زمینه ها شامل عملیات و سازماندهی سیستم های موشکی، آموزش، تعمیرات، تحقیقات، ساخت و تولید ....

به خدای عزوجل اگر برادرانه همه امکانات و توان خود را با درایت به کار ببندیم و توکل به خدای متعال نماییم و همدل جهت اعتلای اسلام عزیز و یاری رهبر بزرگ و مظلوم خود هم قسم شویم، دشمن قدار آمریکا و رژیم نحس یهود صهیونیستی را به خاک ذلت ونیستی باذن‌الله و خواست خداوند کریم می نشانیم و پرچم پرافتخار اسلام را بر جنازه های نحس آنان مقتدرانه به اهتزار درمی‌آوریم انشاءالله.

17214

 

 

کد N1025541

وبگردی