آفتاب

پیشروی‌ ارتش سوریه در اطراف شهر دوما/دولت سوریه: حملات تروریستی عزم ما را از بین نمی‌برد

پیشروی‌ ارتش سوریه در اطراف شهر دوما/دولت سوریه: حملات تروریستی عزم ما را از بین نمی‌برد

ارتش سوریه در ادامه دستاوردهای میدانی خود به سمت اطراف دوما پیش می‌رود و امنیت را در عمق 300 متری در موازات مسیر بین‌المللی دمشق – حمص برقرار کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت شبکه المیادین، ارتش سوریه در اطراف دوما،‌بزرگترین شهر غوطه دمشق در حال پیشروی است و مسیر عمق 300 متری در موازات مسیر بین‌المللی دمشق – حمص را امن کرده است.

از سوی دیگر، درگیری‌هایی میان ارتش سوریه با گروه‌های مسلح در دو جبهه خان طومان و تله البنجیره در حومه جنوبی حلب در جریان است.

همچنین درگیری‌هایی شدید میان "جبهه شامی" با داعش در محور صوران – اعزاز در حومه شمالی حلب در جریان است.

درگیری‌هایی نیز میان ارتش سوریه با گروه‌های مسلح در جبهه الهلالیه در حومه شمالی حمص رخ داده است.

منابع خبری گزارش داده‌اند که درگیری‌هایی میان ارتش سوریه و گروه‌های مسلح در اطراف منطقه عتمان در حومه درعا در جریان است.

همچنین درگیری‌هایی میان "نیروهای سوریه دموکرات" با افراد مسلح داعش در اطراف دو روستای حلول و البهماء در حومه حسکه رخ داده است که تلفانی در بین نیروهای دو طرف برجای گذاشته است.

از سوی دیگر، وائل حلقی، نخست وزیر سوریه در بیانیه‌ای در واکنش به حملات تروریستی به لاذقیه، عنوان داشت: این اقدامات تروریستی جنایتکارانه که در نتیجه پیروزی‌های گسترده ارتش قهرمان ما در تمامی جبهه‌ها بویژه در مناطق لاذقیه صورت می‌گیرد، مردم سوریه و ارتش ما را از ادامه مقابله با تروریست‌ها و بیرون راندن آنها باز نخواهد داشت.

وی با تسلیت به خانواده‌های شهدای این حملات و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان، گفت که روند بازسازی و مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که در حملات راکتی تروریست‌ها به مناطق مسکونی شهر بندری لاذقیه در غرب سوریه 23 تن کشته و 60 تن دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

کد N1025249

وبگردی