آفتاب
سی.ان.ان اعلام کرد:

"واشنگتن موافقت مصر برای کمک به تحقیقات درباره هواپیمای روسی را به دست آورده است"

"واشنگتن موافقت مصر برای کمک به تحقیقات درباره هواپیمای روسی را به دست آورده است"

در حالی که سخنگوی دفتر تحقیقات فدرال آمریکا اعلام کرده روسیه و مصر پیشنهاد این دفتر برای کمک به تحقیقات درباره سقوط هواپیمای روسی در صحرای سینا را رد کردند، شبکه خبری "سی.ان.ان" اعلام کرد که دولت آمریکا برای مشارکت در روند تحقیقات موافقت شفاهی دولت مصر را دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه خبری "سی.ان.ان" به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که واشنگتن برای مشارکت در تحقیقات مشترک قاهره و مسکو در زمینه علل سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینا، از قاهره پاسخ مثبتی دریافت کرده است.

یکی از این مسئولان اظهار داشت: شورای ملی آمریکا از سوی مصر پاسخی شفاهی مبنی بر موافقت این کشور با مشارکت آمریکا در تحقیقات مذکور را دریافت کرده است.

یک منبع آگاه در این زمینه در گفتگو با "سی.ان.ان" اعلام کرد که شورای آمریکا هنوز منتظر است مصر اطلاعات دقیق‌تری از مکان و زمان انتقال موتورهای هواپیما دریافت کند تا به این ترتیب گروهی از محققان آمریکایی برای همکاری در این زمینه به محل اعزام شوند.

این در حالی است که روز سه شنبه سخنگوی دفتر تحقیقات فدرال آمریکا اعلام کرد که روسیه و مصر پیشنهاد این دفتر برای کمک به تحقیقات درباره سقوط هواپیمای روسی در صحرای سینا را رد کردند.

انتهای پیام

کد N1025138

وبگردی