آفتاب
/صداقت؛ اعتماد و اعتبار/

بیادی:اصولگرایان در انتخابات مجلس به وحدت نمی رسند

بیادی:اصولگرایان در انتخابات مجلس به وحدت نمی رسند

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی با بیان اینکه اصولگرایان در انتخابات آینده به وحدت نمی‌رسند گفت که در انتخابات مجلس آینده شانس پیروزی مستقل‌ها و معتدلین بیشتر از باندهای اصولگرا و اصلاح طلب است.

حسن بیادی با حضور در غرفه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر احزاب اصولگرا به تفاهمی نرسیده‌اند البته گروه‌های خاصی که به صورت باندی و جزیره‌ای در بین احزاب اصولگرا در حال فعالیت هستند اقدامات‌شان را انجام می‌دهند و احتمال رسیدن به تفاهم در بین آن‌ها وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه اصولگرایان در انتخابات به وحدت نمی‌رسند گفت: ممکن است باندهای اصولگرا به وحدت برسند. یعنی چند حزب اصولگرا دور یکدیگر جمع شوند و باندی را تشکیل دهند و بعد لیست واحد بدهند. به این دلیل از واژه باند استفاده می کنم که این احزاب بعد از پیروزی پاسخگوی مردم نیستند.

وی افزود: حزب و گروهی که بعد از پیروزی در انتخابات مسئولیت کارهایش را قبول نمی کند، باند است و به همین خاطر مسئولیت رفتار کسانی که از آن‌ها حمایت کرده را قبول نمی‌کند.

دبیرکل جمعیت آبادگران در ادامه عدم کارکرد حزبی در دولت و پارلمان‌های کشور را یکی از معضلات در جامعه سیاسی دانست و گفت: انتخابات در کشور ما حزبی برگزار نمی‌شود. الگویی که در هیچ جای دنیا وجود ندارد. البته این الگو در حکومت های دیکتاتور و پادشاهی و حکومت هایی که دموکراسی را قبول ندارند در پیش گرفته می‌شود.

بیادی در مورد ترکیب آینده مجلس خاطرنشان کرد: مطمئن باشید شانس پیروزی مستقل‌ها و معتدل ها بیشتر از باندهای اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات آینده است از این رو مجلس بعدی مجلس معتدلین است.

وی افزود: یکی از دلایل تشکیل مجلس معتدلین در دوره بعد توافق ایران و 1+5 و اجرایی شدن برجام است. این بدان معناست که افراط گرایان باید در رفتار و منش خود اصلاحات جدی را انجام دهند.

انتهای پیام

کد N1024966

وبگردی