آفتاب
نمازی در گفت‌وگو با ایسنا:

حزب کارگزاران در انتخابات آینده لیست نمی دهد

حزب کارگزاران در انتخابات آینده لیست نمی دهد

معاون امور استان‌های حزب کارگزاران با بیان اینکه این حزب لیست مستقلی در انتخابات مجلس نمی دهد گفت: حزب کارگزاران از فهرست نهایی ائتلاف شورای راهبردی حوزه‌های انتخابیه و تصمیمات شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان حمایت می کند.

علی محمد نمازی با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فعالیت های حزب کارگزاران در انتخابات پیش رو گفت: در طول یک سال گذشته حزب کارگزاران تمامی شوراهای استانی‌اش را تشکیل داد و اولین گردهمایی را در تهران برگزار کرد. ان شاءالله در دی ماه نیز کنگره سراسری را برگزار می کند.

وی با بیان اینکه کارگزاران در طول یک سال گذشته بسیار فعال شده است تصریح کرد: حزب کارگزاران به صورت جدی در انتخابات حضور پیدا خواهد کرد که یکی از مولفه های این حضور دادن برنامه برای انتخابات و معرفی کاندیدا است.

وی با تاکید بر اینکه حزب کارگزاران در این دوره به طور جدی با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان همکاری دارد گفت: حزب کارگزاران هیچ زاویه‌ای با شورای سیاست گذاری نداشته و نخواهد داشت و از این شورا حمایت خواهد کرد و بحث سازمان دهی اصلاح طلبان در انتخابات به خوبی پیش رود.

این عضو حزب کارگزاران با بیان اینکه این حزب از خروجی ائتلاف حوزه‌های انتخابیه حمایت می کند و نمی خواهد به مردم کاندیدا معرفی نماید توضیح داد: با توجه به تشکیل شورای راهبردی در هر حوزه انتخابیه تلاش بر این است تا اگر کاندیدای اصلاح طلبی در حوزه ای کم بود و یا وجود نداشت از آن‌ها دعوت به ثبت نام در انتخابات و یا حمایت و ائتلاف صورت گیرد.

وی همچنین در مورد شورای هماهنگی اصلاح طلبان گفت: اگر شورای هماهنگی اصلاح طلبان لیست جداگانه‌ای بدهند همه از آن حمایت می کنند اما چون شورای هماهنگی به عنوان حزب نیست طبیعتا لیست نیز ارائه نمی کند و تنها کار هماهنگی بین احزاب را انجام می دهد.

وی در پایان گفت: بر این اساس حزب کارگزاران لیست مستقلی به معنای معرفی کاندیداها ارائه نمی کند و از فهرست خروجی شورای راهبردی حوزه های انتخابیه حمایت می کند.

انتهای پیام

کد N1024728

وبگردی