آفتاب

اخبار پرکلیک 19 آبان خبرآنلاین را اینجا ببینید؛ از لغو ناهار کاری روحانی در فرانسه تا سرنوشت فوتبال

اخبار پرکلیک 19 آبان خبرآنلاین را اینجا ببینید؛ از لغو ناهار کاری روحانی در فرانسه تا سرنوشت فوتبال

قرار بر دلواپسی که باشد فرقی نمی‌کند برجام و سانتریفیوژها دستاویز دلواپسی شود یا نگرانی از «نفوذ».

دانه‌های تسبیحی که همپای عمر دولت یازدهم توسط دلواپسان یکی پس از دیگری انداخته می‌شوند. اینجا را ببینید.

در حالیکه حسن روحانی، ریاست جمهوری اسلامی ایران، در روزهای آینده برای دیدار با فرانسوا اولاند به پاریس سفر خواهد کرد، رادیو آر‌تی‌ال فرانسه گزارش‌ داد دو رئیس جمهور ناهار را با هم صرف نخواهند کرد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

۲۴ ساعت از آغاز اجرای طرح تحریک تقاضا و اعطای وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو گذشت؛ ۱۲هزار نفر ثبت‌نام و ۷ هزار نفر هم پول واریز کردند اما نمایندگی‌ها همچنان سفته به جای چک نمی‌پذیرند. اینجا را ببینید.

جتبی خسروتاج، قائم مقام وزیر صنعت پیش از ظهر دیروز در جمع خبرنگاران محدودی که دعوت‌شان کرده بود قرار گرفت و از فروش ٥٠٠٠ خودروی وام‌دار خبر داد. اینجا را ببینید.

فرهنگ

مهراب قاسم‌خانی دل‌نوشته‌ای را منتشر کرده و در آن از روزگاری نوشته که همه‌ی مردم بدون هیچ پیشداوری همدیگر را دوست داشتند. اینجا را ببینید.

فتیله برنامه‌ای موفق، پربیننده و مؤثر است و بیش از هر آموزشگاه و سیستم آموزشی دیگری، در شکل‌گیری ذهنیت و تفکر کودکان ما نقشی مثبت ایفا کرده است. اینجا را ببینید.

جامعه

در جلسه اول تا سوم کیفرخواست 237 صفحه‌ای این پرونده قرائت شد و در جلسات چهارم تا ششم رسیدگی به این پرونده نیز بیش از 60 صفحه از دفاعیات 200 صفحه‌ای بابک زنجانی متهم ردیف اول قرائت شد که در این جلسه نیز متهم به قرائت ادامه دفاعیات خود می‌پردازد. اینجا را ببینید.

۴۷ روز از نخستین روز مدرسه سپری شده بود که فرشاد ۱۴ ساله پس از بازگشت از مدرسه خودش را به پنکه سقفی اتاقش دار زد و به زندگی خود پایان داد. معمایی که اینک عنوان یک خودکشی را با خود یدک می‌کشد در حالی در رستم‌کلا در استان مازندران رقم خورده که تنها ۱۳ روز قبل‌تر «هاوری» ۱۱ ساله نیز در «اشنویه» آذربایجان غربی دست به خودکشی زد. اینجا را ببینید.

 بین الملل

معاون کنسولی ، مجلس و امور ایرانیان وزیر امور خارجه زنده دیده شدن آقای رکن آبادی را در آمبولانس ، مسئله ای اجماعی و یقینی دانست. اینجا را ببینید.

یک منبع آگاه در استان نینوا در عراق از ورود رهبر داعش به استان موصل به همراه چند تن از فرماندهان عرب و خارجی این گروه تروریستی خبر داد. اینجا را ببینید.

ورزش

 عادل فردوسی پور در برنامه نود این هفته حسابی از خجالت محمد مایلی کهن درآمد. اینجا را ببینید.

 محمد موسوی از باشگاه سابق خود به فدراسیون والیبال شکایت کرد. اینجا را ببینید.

دانش

پرواز یک بالگرد در آفریقا نظر یک شیر را جلب کرده و ثبت این لحظه تبدیل به عکس روز نشنال جئوگرافیک شده است. اینجا را ببینید.

نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که مصرف زیاد گوشت به ویژه زمانی که در درجه حرارت بالا پخته می شود، با افزایش خطر ابتلا به سرطان کلیه ارتباط دارد. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

بالاخره پرزیدنت اوباما صاحب صفحه اختصاصی در فیس‌بوک شد. اینجا را ببینید.

کمپانی Goldgenie مستقر در لندن، شروع به‌ پیش‌فروش آی پد پرو مطلا به قیمت 1855 پوند کرده است. اینجا را ببینید.

 طنز و کاریکاتور

فوتبال ایرانی دستمایه یک کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

رسوایی دوباره فولکس موضوع یک  کاریکاتور شد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

طبق اخبار بدست آمده شهردار جدید ناحیه 6 در طبقه دوم ساختمان میدان بسیج شهرک اکباتان مستقر شده است. اینجا را ببینید.

به هفتم نوامبر ٢٠١٥ برابر با شانزدهم آبان ماه ١٣٩٤مراسمى به مناسبت چهلمین روز درگذشت هما روستا بانوى هنرمند ایرانی در شهر وَلنسیا در جنوب کلیفرنیا و با حضور جمعى از هنرمندان سینما، تئاتر، همکاران و خانواده وی برگزار شد. اینجا را ببینید.

پربحث ترین خبر

دانه‌های تسبیحی که همپای عمر دولت یازدهم توسط دلواپسان یکی پس از دیگری انداخته می‌شوند. اینجا را ببینید. 

محبوب ترین خبرها

مهراب قاسم‌خانی دل‌نوشته‌ای را منتشر کرده و در آن از روزگاری نوشته که همه‌ی مردم بدون هیچ پیشداوری همدیگر را دوست داشتند. اینجا را ببینید. 

پس از آن که روزنامه بریتانیایی "ساندی تایمز" گزارش داد که سازمان های جاسوسی بریتانیا اطلاعات در دست دارند که ابو اسامه المصری، مغز متفکر داعش و رهبر آن در صحرای سینا، هواپیمای روسیه را در سینا، سرنگون کرده است. اینجا را ببینید.

 

/212 17

کد N1024499

وبگردی