آفتاب

انتقاد پوتین از سخن گفتن آمریکاییها از تهدید ایران وکره شمالی/ توان هسته ای خود را تقویت می کنیم

انتقاد پوتین از سخن گفتن آمریکاییها از تهدید ایران وکره شمالی/ توان هسته ای خود را تقویت می کنیم

واحدمرکزی خبر نوشت: شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری، گزارش داد: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد سخن گفتن از تهدید هسته ای ایران و کره شمالی، پوششی در مورد طرح آمریکا برای رسیدن به برتری نظامی است.

پوتین افزود: هدف واقعی از طرح سپر موشکی آمریکا بی اثر کردن توان هسته ای ماست. ما سامانه های قدرتمندی را تولید خواهیم کرد که توانایی نفوذ در هر سپر موشکی را داشته باشد.پوتين : در مقابل آمريکا ، روسيه توان هسته اي خود را تقويت مي کند

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز سه شنبه گفت در واکنش به استقرار سامانه های موشکی آمریکا ، روسیه توان هسته ای راهبردی خود را تقویت خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از سوچی ، پوتین در نشستی در ساختمان نظامی-صنعتی روسیه در این خصوص خاطر نشان کرد : «روسیه اقدامات مقابله جویانه لازم را انجام می دهد و ظرفیت نیروهای هسته ای راهبردی خود را تقویت می کند.ما همچنین روی سامانه دفاع موشکی نیز کار خواهیم کرد. در ابتدا ، همانگونه که بارها اعلام کرده ایم ، ما روی سامانه های تهاجمی کار خواهیم کرد که قادر به غلبه بر هر گونه (سامانه) دفاع موشکی است».
وی در پایان افزود ادعای تهدید بودن ایران و کره شمالی به سبب برنامه هسته ای این دو کشور ، اهداف حقیقی واشنگتن برای دستیابی به سلطه نظامی را پنهان می کند.

4949

کد N1024472

وبگردی