آفتاب
/صداقت؛ اعتماد و اعتبار/

میر تاج الدینی :‌در انتخابات مجلس شرکت می کنم

میر تاج الدینی :‌در انتخابات مجلس شرکت می کنم

معاون پارلمانی دولت احمدی نژاد از اعلام آمادگی خود برای حضور در رقابت های انتخاباتی پیش روی مجلس خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج الدینی در بازدید از غرفه ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات پیش روی مجلس به عنوان نامزد شرکت خواهید کرد ؟ گفت: می خواهم از شهر تبریز در انتخابات مجلس و در چارچوب جبهه اصولگرایان نامزد شوم.

وی با بیان اینکه در مجلس هفتم و هشتم نیز با عضویت در جبهه اصولگرایان در انتخابات کاندیدا شدم، خاطر نشان کرد: من همه طیف های مختلف اصولگرا را قبول دارم و بر این باورم که اشتراکات آن‌ها بیش از 90 درصد و اختلاف نظرآنها تنها 10 درصد و آن هم عمده اختلاف در سلایق و برخی موضوعات است.

این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه همه اصولگرایان در اصول نظام ومعیارهای اصلی آن با یکدیگر اتحاد دارند، گفت:‌ اصولگرایان می توانند همانطور که در گذشته نیز در کنار یکدیگر بودند، در دوره فعلی و در قالب جبهه متحد اصولگرایان در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

میرتاج الدینی در ادامه با بیان اینکه نشانه های زیادی وجود دارد که اصولگرایان در تهران به لیستی واحد دست خواهند یافت اظهار کرد: دستیابی به لیست واحد برای اصولگرایان آن هم در شهرستان ها کارساده تری نسبت به تهران است و با این حال در تهران نیز نشانه های بسیاری وجود دارد که اصولگرایان در تهران به لیستی دست پیدا می‌کنند.

معاون پارلمانی دولت احمدی نژاد همچنین به جریان شناسی انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: در انتخابات مجلس جبهه اصولگرایان با طیف‌های مختلف خود اعم از اصولگرایان سنتی ، جبهه پیروان خط امام و رهبری، ایثارگرایان و رهپویان و همچنین پایداری‌ها در کنار یکدیگر حضور خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: در مقابل این جبهه،‌ دولتی ها و طرفداران آن و همچنین اعتدال گرایان و اصلاح طلبان نیز حضوری فعال خواهند داشت. عده ای نیز همواره به صورت مستقل در انتخابات ها حاضر شده اند، اما همواره پس از ورود به مجلس به جبهه اصولگرایان پیوسته اند.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین درباره برخی اتهاماتی که به دولت قبل و در زمینه برخی از متهمان از جمله بابک زنجانی وارد می‌شود ، با تاکید بر اینکه من وکیل مدافع دولت قبل نیستم اظهار کرد: پرونده قضایی بابک زنجانی در حال رسیدگی در دستگاه قضا است باید منتظر نتیجه پرونده بابک زنجانی بمانیم.

وی با بیان اینکه عملکرد یک دولت را نمی توان با چند پرونده قضایی ارزیابی کرد ادامه داد: در هر دولتی برخی اتفاقات می افتد و پای عده ای به دستگاه قضایی کشیده می‌شود اما برای ارزیابی عملکرد دولت ها به جای بررسی پرونده های قضایی ، عملکرد آن‌ها را در مسائل سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی واجتماعی و ...باید بررسی کرد.

وی همچنین درباره نقش مطبوعات در جذب مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو با تاکید بر اینکه رسانه نقش اول را در تنویر افکار عمومی در انتخابات پیش رو دارد خاطر نشان کرد: رسانه ها باید جامعه را به سمتی انتخاباتی رقابتی و بدون تنش حرکت دهند چرا که نظام جمهوری اسلامی ایران ظرفیت برگزاری انتخابات های پرشور را دارد و چنانچه همگان رویکرد فعالیت های سیاسی جامعه را مهیا کنیم و از اتهام،‌ تهمت و افترا و تخریب بپرهیزیم،‌ فضایی ایجاد می‌شود که در آن می توان انتخاباتی سالم و خوب برگزار کرد.

میر تاج الدینی در پایان با اشاره به حاضر نشدن برخی از رسانه های اصولگرا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات با تاکید بر اینکه طی بیست و یک سال برگزاری نمایشگاه مطبوعات، هیچ کدام از رسانه ها غایب نبوده اند اظهار کرد: چرا باید رفتار و گفتار برخی به گونه ای باشد که تعدادی از رسانه های مطرح و تاثیرگذار که در جناح مقابل دولت قرار دارند فضا را به گونه ای ببینند که در نمایشگاه مطبوعات شرکت نکنند این اتفاقات حتی در دوران اصلاحات نیز نیفتاده بود . این موضوع سوالی جدی است که در اذهان عمومی جامعه مطرح می‌شود و باید به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام

کد N1024323

وبگردی