آفتاب
/صداقت؛ اعتماد و اعتبار/

محمدحسن اصغرنیا: تحمل جامعه و مسئولین را افزایش هیم

محمدحسن اصغرنیا: تحمل جامعه و مسئولین را افزایش هیم

استاندار سابق سمنان با بیان این‌که «ظرفیت جامعه و مسئولین باید بیشتر شود»، گفت: رییس‌جمهور حرفی زده، هنوز عرقش خشک نشده جوابش را می‌دهند. ما باید ظرفیت جامعه و تحمل مسئولین را افزایش دهیم.

محمدحسن اصغرنیا با حضور در غرفه ایسنا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران با بیان این‌که «به ایام انتخابات نزدیک می‌شویم و نباید هر کس توپ خود را در میدان خاکی مردم رها کند»، اظهار کرد: یکسری کسانی هستند که گرد و خاک می‌کنند. این ها اگر حرفی دارند باید خصوصی به یکدیگر عرض کنند.

وی افزود: انتخابات آینده را بسیار خوب و شفاف می‌بینم. ما در انتخابات باید طوری عمل کنیم که مردم امیدوار شوند.

وی با بیان این‌که «فضای رسانه‌ها باید بازتر شود»، گفت: در جریان دستگیری چند تن از روزنامه‌نگاران من هیچ روزنامه و رسانه‌ای را ندیدم که از هم‌صنفی‌های‌شان حرفی بزنند. من پیشنهادهایی را به رسانه‌ها دارم و آن این است که ارتباط تشکیلاتی بیشتری را داشته باشند و بتوانند مسائل و مشکلات‌شان را با یکدیگر حل کنند.

این استاندار پیشین گفت: همچنین روزنامه‌نگاران علم خود را در روزنامه‌نگاری و خبر باید افزایش دهند و از تجربه سایت‌ها و نشریات دنیا استفاده کنند و حداقل دو زبان را بدانند.

وی با بیان این‌که خبرگزاری ایسنا رسانه‌ای قابل اعتماد است، گفت: شعار این خبرگزاری(صداقت؛ اعتماد و اعتبار) شعار خوبی است اما باید در گفتار و عمل نیز انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که «در سال 82 مجمع استانداران جمهوری اسلامی به عنوان NGO آغاز به کار کرده است»، گفت: اکنون 260 نفر عضو این مجمع هستند که همگی از استانداران سابق پس از انقلاب اسلامی می‌باشند. فعالیت‌های ما در موضوعاتی چون برگزاری نشست‌هایی برای انتقال تجربه استانداران قدیم به جدید در نشست‌های ماهانه با استانداران مختلف برگزار می‌شود. همچنین ما راجع به موضوعاتی چون انتخابات، تقسیمات کشوری، مشکلات حاشیه‌نشین‌ها، چگونگی استفاده از دریا و زمینه‌های دیگر مشاوره می‌دهیم. برنامه‌هایی نیز برای کمک به وزارتخانه‌ها داریم و برای این موضوع اعلام آمادگی کرده‌ایم.

استاندار سابق سمنان خاطرنشان کرد: ما چیزهایی را می‌دانیم که بسیاری نمی‌دانند. ما دوران جنگ و روزهای سخت انقلاب را تجربه کرده‌ایم.

انتهای پیام

کد N1024173

وبگردی