آفتاب

هشدار ارتش یمن به نیروهای متجاوز

هشدار ارتش یمن به نیروهای متجاوز

ارتش یمن نسبت به هرگونه عملیات برای پیاده کردن نیرو در سواحل غربی این کشور هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبا، سرهنگ «شرف غالب لقمان» سخنگوی ارتش یمن، به نیروهای ائتلاف ضد یمن هشدار داد هرگونه عملیات برای پیاده کردن نیرو در سواحل غربی را دفع می کنیم.

براساس این گزارش، وی گفته است نیروهای مردمی و ارتش یمن با هرگونه عملیات هلی برن این ائتلاف در سواحل نزدیک استان های «تعز» و «الحدیده» مقابله خواهند کرد.

سخنگوی ارتش یمن تصریح کرد: اطلاعات به دست آمده نشان می دهد که ائتلاف ضد یمن در صدد جمع آوری تجهیزات جنگی است که آن ها را از آمریکا و اسرائیل وارد کرده است و در حال آماده کردن مزدورانی است که آن ها را برای اجرای این عملیات از برخی کشورها به یمن وارد کرده است.

وی در این باره گفت: نیروهای متجاوز به هر نحوی سعی دارند طی عملیاتی این نیروهای مزدور را در سواحل غربی یمن پیاده کنند تا به کمک مزدوران داخلی، بتواند تعز و الحدیده را اشغال کنند و از این طریق دستاوردهایی در صحنه میدانی به دست آورند.

سرهنگ لقمان یادآور شد: نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در آماده باش کامل به سر می برند و آماده اند جلوی این نوع اقدامات را بگیرند.

در همین راستا منابع خبری اعلام کردند که نیروهای ائتلاف، تجهیزات پشتیبانی گسترده ای را به استان تعز در جنوب یمن فرستاده اند تا کنترل این استان را به دست بگیرند.

کد N1023885

وبگردی