آفتاب
حقیقت پور در گفتگو با مهر:

دیکته کردن مسیر غلط هدف نفوذی ها در کشور است

دیکته کردن مسیر غلط هدف نفوذی ها در کشور است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نفوذی ها برای دیکته کردن مسیر خاص تصمیم گیری عمل می کنند تا ما غلط تصمیم بگیریم.

منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ضرورت استمرار شناسایی و برخورد با نفوذی ها در عرصه های مختلف از جمله رسانه ای، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، گفت: باید مراقبت کنیم تا نفوذی ها برای جمهوری اسلامی ایران تصمیم نگیرند.

وی افزود: همیشه نفوذ برای تخریب نیست. گاهی نفوذی ها برای دیکته کردن مسیر خاص تصمیم گیری عمل می کنند تا ما را به تصمیم گیری غلط وادار نمایند.

حقیقت پور ادامه داد: گاهی نفوذی ها به دنبال بالا بردن هزینه نظام هستند، به طوریکه در طول سالهای پیروزی انقلاب تاکنون موارد اینچنینی بسیار داشتیم مانند کشمیری و کلاهی که یکی حزب جمهوری اسلامی ایران و آن دیگری دفتر ریاست جمهوری را منفجر کرد که باعث هزینه های بالا برای کشور شد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه اقدام سپاه در شناسایی و دستگیری عوامل نفوذی در برخی رسانه ها، اقدام قابل تقدیری است که باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: این اقدام با شناسایی و برنامه ریزی قبلی صورت گرفته و اسناد و مدارکی در مورد اقدامات این جریان وجود دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس درباره اینکه دستگیری نفوذی های رسانه ای به هیچ وجه سیاسی نبوده است، خاطرنشان کرد: درست نیست عده ای تلاش کنند که مسئله برخورد با نفوذی ها را به مسئله دلخوری از تصویب برجام مرتبط کنند.

حقیقت پور گفت: درباره منافع ملی، موضع گیری چپ و راستی بی معنا است؛ در جنگ تحمیلی ملت ایران بر اساس چپ و راست عمل نکرد بلکه منفعت نظام را شناخت و متناسب با آن تصمیم گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: باید به طور محسوس و نامحسوس بنایی در کشور پایه گذاری شود تا هیچ کس اجازه نفوذ در هیچ عرصه ای از جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.

کد N1023265

وبگردی