آفتاب

ماجرای سه راه یاسر به روایت محسن هاشمی: هفت‌تیرکشی اتفاق نیفتاده است

ماجرای سه راه یاسر به روایت محسن هاشمی: هفت‌تیرکشی اتفاق نیفتاده است

ایسنا نوشت: محسن هاشمی رفسنجانی در مورد احتمال کاندیداتوری خود برای انتخابات پیشروی مجلس، گفت: چنانچه درخواست‌هایی در این زمینه باشد و احساس کنم که حضورم موثر است این درخواست‌ها را رد نخواهم کرد اما از آنجایی که قرار است این موضوع به صورت سازماندهی شده باشد و هیچگونه اختلافی در بحث انتخابات ایجاد نشود منتظر تصمیم جمع و عقلایی که در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات هستند می‌مانم.

محسن هاشمی در نشست خبری که در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برگزار شد در پاسخ به سوالي در مورد ماجرای هفت‌تیرکشی سه راه یاسر با بیان اینکه این ماجرا بیش از اندازه بزرگ شد، اظهار کرد: این ماجرا اتفاق ساده‌ای بود و یک تخلف ترافیکی باعث ایجاد درگیری لفظی میان طرفین شد اما متاسفانه حاشیه‌های زیادی به آن داده شد.

وی با بیان اینکه اصولا بحث هفت‌تیرکشی وجود نداشته است، گفت: برادران سپاه انصار که مسئولیت حفاظت را بر عهده دارند وظایف خود را انجام می‌دهند و این وظیفه آنها است که به اینگونه موارد رسیدگی کنند. من نیز شنیده‌ام که به این موضوع رسیدگی کرده‌اند و به نتایجی نیز رسیده‌اند که ان‌شاءالله آنها را اعلام خواهند کرد.

هاشمی همچنین مبنی بر احتمال کاندیداتوری‌اش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: چنانچه درخواست‌هایی در این زمینه باشد و احساس کنم که حضورم موثر است این درخواست‌ها را رد نخواهم کرد اما از آنجایی که قرار است این موضوع به صورت سازماندهی شده باشد و هیچگونه اختلافی در بحث انتخابات ایجاد نشود منتظر تصمیم جمع و عقلایی که در حال برنامه‌ریزی برای انتخابات هستند می‌مانم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت کاندیداتوری برای انتخابات به عنوان سرلیست معرفی می‌شوید، گفت: اگر تشخیص این بود که در انتخابات حضور پیدا کنم هر کجای لیست که باشم خوشحال می‌شوم و اگر که نیازی به حضور بنده در انتخابات نباشد ان‌شاءالله در جاهای دیگر خدمت خواهم کرد.

محسن هاشمی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره علت سرازیر شدن هجمه‌های مختلف علیه خانواده هاشمی، با بیان اینکه سیاسیون باید منتظر چنین برخوردهایی باشند، اظهار کرد: آنچه که باعث تاسف است این است که این هجمه‌ها و تخریب‌ها سازماندهی شده صورت می‌گیرد و همانطور که آقای روحانی نیز اشاره کردند در این تخریب‌ها از پول بیت‌المال نیز استفاده می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر نقد سازنده باشد به هیچ وجه نه خانواده هاشمی و نه شخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از این موضوع ناراحت نمی‌شوند بلکه این موضوع باعث تعالی کشور و اشخاص و همچنین پیدا شدن خطاها و خرسندی ما می‌شود اما اینکه این کار یک طرفه سازماندهی شده و با استفاده از پول بیت‌المال صورت می‌گیرد هم خانواده و هم آیت‌الله هاشمی را ناراحت می‌کند.

2727

 

 

کد N1022803

وبگردی