آفتاب

ساک پارچه ای ویژه فروشگاه ها و شرکت در نمایشگاه ها با امکان چاپ تبلیغات شما

ساک پارچه ای ویژه فروشگاه ها و شرکت در نمایشگاه ها با امکان چاپ تبلیغات شما

مجموعه پارس پاکت تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی و ساک تبلیغاتی در رنگ ها و سایز های مختلف با قابلیت چاپ نام تجاری مورد نظر شما خواستار ارائه هر چه بهتر نام تجاری شما ، در صنعت امروز می باشد .

مجموعه پارس پاکت تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی و ساک تبلیغاتی در رنگ ها و سایز های مختلف با قابلیت چاپ نام تجاری مورد نظر شما خواستار ارائه هر چه بهتر نام تجاری شما ، در صنعت امروز می باشد. محصولات این شرکت به سبب طول عمر بالا و قیمت مناسب و غیر قابل مقایسه با سایر محصولات مشابه ، تبلیغی متفاوت را برای ماندگاری برند شما در بین عموم مردم ایجاد می کند.
جنس این ساک دستی از نوع پلی پروپیلن (P.P) میباشد که به پارچه بدون بافت یا سوزنی نیز معروف هستند. از مهمترین ویژگی های آن استحکام ،با قابلیت شستشو می باشد همچنین در تولید این ساک دستی از دوخت آلتراسونیک استفاده شده و دسته های بلند و محکم آن وزن بالایی را میتواند تحمل کند. تنوع رنگ و تنوع سایز این ساک خرید به گونه ایست که سلیقه های مختلف را پوشش و انواع کالا با ابعاد بزرگ و کوچک را می تواند در خود جای دهد.
پس از انتخاب رنگ و سایز مورد نظر ، طرح لوگو، شعار تبلیغاتی و هر آنچه جهت تبلیغات تجاری مورد نظر شما میباشد به صورت چاپ بر روی ساک خرید قابل اجراست.



زیرانداز مسافرتی  تبلیغاتی
یک هدیه تبلیغاتی متفاوت ویژه شرکت ها و سازمانها



ابعاد زیر انداز 150 * 200 سانتی متر 4لایه و ضد آب می باشد . هر زیر انداز دارای کاور مخصوص با امکان چاپ تبلیغاتی می باشد . قیمت مناسب و پر کاربردی بودن این محصول برای عموم مردم باعث شده تا به یکی از پرفروش ترین هدیه تبلیغاتی تبدیل شود .

توجه: امکان گلدوزی و چاپ لوگو و شعار تبلیغاتی بر روی خود زیر انداز نیز با افزایش مبلغ مربوطه نیز امکان پذیر می باشد!
سایر محصولات اختصاصی پارسه کاور سر رسید،  پیش بند تبلیغاتی و  لباس کار میباشد
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمونه از سایت www.gift4u.ir بازدید و یا
با شماره   ☏ موبایل : 09131148237 تماس حاصل فرمایید .

کد N1022581

وبگردی