آفتاب
بذرپاش در گفتگو با مهر:

رویه غلط تعامل دولت با مطبوعات عامل عدم حضور ما در نمایشگاه شد

رویه غلط تعامل دولت با مطبوعات عامل عدم حضور ما در نمایشگاه شد

وی با اشاره به عدم حضور روزنامه وطن امروز در نمایشگاه مطبوعات امسال افزود: این عدم حضور، لجبازی نبوده است بلکه یک پیام است برای نشان دادن رویه غلط تعامل با مطبوعات در دولت است.

مهرداد بذرپاش، صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: از رئیس جمهور تقاضای ملاقات می کنیم تا نظرتمان را صریح تر و شفاف تر خدمت ایشان عرض کنیم.

وی با اشاره به عدم حضور روزنامه وطن امروز در نمایشگاه مطبوعات امسال افزود: این عدم حضور، لجبازی نبوده است بلکه یک پیام برای نشان دادن رویه غلط تعامل با مطبوعات در دولت است که باید انتقال این پیام در کمال متانت و ادب انجام می گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اینکه رئیس جمهور اینگونه با جامعه رسانه ای و منتقدان سخن بگویند، زیبنده نبوده و نخواهد بود؛ اینکه هر موضوعی را شبکه BBC دنبال کند و ما همان خط را در کلام برخی مسئولین ببینیم نه تنها جای افتخار ندارد بلکه جای بسی تاسف است.

بذرپاش خاطرنشان کرد: در اولین فرصت درخواست ملاقات با رئیس جمهور را داریم تا نقطه نظرات ایشان را جویا شده و نظرات روزنامه را صریح تر خدمت ایشان عرضه کنیم و حتما از ایشان تقاضای صبوری بیشتری داشته باشیم.  

کد N1022457

وبگردی