آفتاب
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

فرامین رهبری در خصوص برجام برای ما حجت است

فرامین رهبری در خصوص برجام برای ما حجت است

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس گفت: فرامین مقام معظم رهبری در مقوله برجام برای ما حجت است و نباید گذاشت عده‌ای با تفسیر و اشتباه محاسباتی از آن باعث افتراق در جامعه شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، حجت الاسلام وحید احمدی در نشستی تحت عنوان "برجام ، فرصت‌ها و تهدیدها" که در هرسین برگزار شد، از جمهوری اسلامی ایران بعنوان قدرت برتر و بلامنازع منطقه‌ای و یک کشور تأثیر گذار در عرصه های بین المللی یاد کرد و گفت: تمام جهان به این واقعیت اذعان دارند و ایران را بعنوان بخشی از راه حل مناقشات منطقه‌ای و جهانی می دانند.

وی افزود: وجود مؤلفه های مختلف قدرت خصوصاً توان و قدرت نیروهای مسلح ، ما را به این مرحله رسانده است، بطوریکه غرب در بحث هسته ای مجبور به مذاکره با ایران شد و این عظمت و شکوه مدیون مردمی است که ادامه دهنده نهضت عاشورا هستند .

احمدی اظهارکرد: غرب و اسراییل تحت پوشش کنوانسیون ها خودساخته بر فعالیت‌های غیر قانونی و زرادخانه های هسته ای خود صحه می گذارند و استفاده از این انرژی را حق خود می دانند، ولی حتی با تدریس دانش هسته ای در کشور ما مخالف هستند و از راه‌های مختلف سعی دارند مانع دسترسی کشور ما به انرژی هسته ای جهت فعالیت های صلح آمیز شوند.

نماینده کنگاور، صحنه و هرسین افزود: آنها با قدرت تبلیغاتی و رسانه های خود فعالیت های صلح آمیز کشور ما را برای همه جهانیان بعنوان یک تهدید بالقوه جلوه داده‌اند .

وی همچنین با اشاره به روند تصویب برجام در مجلس افزود: برجام یکی از پیچیده ترین سند های بین المللی است که توان بالای تیم مذاکره و درک دقیق و صحیح از آن توسط این تیم، در تدوین آن بسیار تأثیر گذار بود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: فرامین مقام معظم رهبری در مقوله برجام برای ما حجت است و نباید گذاشت عده ای با تفسیر و اشتباه محاسباتی از آن باعث افتراق در جامعه شوند.

احمدی گفت: وظیفه همه در این مرحله حفظ وحدت، انسجام و دستاوردهای شهدا و پاسداری از آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری است .

انتهای پیام

کد N1021226

وبگردی