آفتاب

بازداشت افرادی که علیه امنیت ملی اقداماتی انجام دادند

بازداشت افرادی که علیه امنیت ملی اقداماتی انجام دادند

... سخنگوی دستگاه قضایی گفت:‌ افرادی که علیه امنیت ملی اقداماتی را انجام داده‌اند شناسایی و بازداشت شدند و پرونده آن‌ها در مرحله مقدماتی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در ادامه نشست خبری خود از دستگیری سارقین مسلح در مشهد و خوزستان خبر داد و گفت: سرقت مسلحانه‌ای در مشهد و خوزستان صورت گرفته بود که با کمترین زمان ممکن عوامل آن دستگیر شدند و توصیه شده که به این پرونده هر چه سریع‌تر رسیدگی شود و در صورت اثبات جرایم این افراد به مجازاتی که مستحق آن هستند برسند.

محسنی‌اژه‌ای تصریح کرد: افرادی که بر اساس گزارش سیستم اطلاعاتی کشور علیه امنیت ملی اقداماتی انجام داده اند شناسایی و بازداشت شده اند و پرونده آن‌ها در مرحله مقدماتی است. از بیان جزئیات بیشتر در این راستا معذورم.

وی تصریح کرد: در طول شش ماه اول سال 94، 251 نفر از اولیای دمی که حق قصاص داشتند و حکم بر قصاص قاتل صادر شده بود از حق خود صرف‌نظر کردند و قصاص دیگر صورت نمی گیرد، البته این غیر از مواردی است که در دادسرا اولیای‌دم رضایت دادند. همانطور که بارها گفته ایم قصاص، حق شخصی است.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: خبری مبنی بر دستگیری چند نفر از سرشبکه های غیراخلاقی در قزوین منتشر شد که باید بگویم این خبر صحت ندارد و طی صحبتی که با دادستان قزوین داشتم این موضوع را تکذیب می‌کند.

وی ادامه داد: در حال پرس و جو از فردی هستیم که چنین خبری را منتشر کرده و می خواهیم بدانیم که اصلا خبر را از کجا آورده است.

ادامه دارد...

کد N1021134

وبگردی