آفتاب
/صداقت؛ اعتماد و اعتبار/

نمایشگاه مطبوعات میدان رقابتی برای ارزیابی کیفیت و کمیت رسانه‌ها

نمایشگاه مطبوعات میدان رقابتی برای ارزیابی کیفیت و کمیت رسانه‌ها

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس معتقد است نمایشگاه مطبوعات فرصتی است تا اهالی رسانه دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کنند.

محمد اسماعیل سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات در مصلی امام خمینی(ره) تهران گفت: در این نمایشگاه باید از ظرفیت ها و توانمندی های رسانه‌ای و مطبوعات کشور استفاده شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مطبوعات میدان رقابتی برای ارزیابی کیفیت و کمیت رسانه ها است ، تصریح کرد: اهالی رسانه و مطبوعات در عین حال می توانند مواضع و سلایق سیاسی ، فرهنگی اجتماعی و اقتصادی خود را در این فضا مطرح کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: از سوی دیگر مطبوعات و رسانه‌ها باید زبان گویای مردم و پلی میان مردم و مسئولین باشند، همانند آینه‌ای تمام نما که مشکلات، مسائل و دغدغه های مردم را به مسئولین انتقال می‌دهد.

سعیدی ادامه داد: نمایشگاه مطبوعات این فرصت را ایجاد می کند تا به بخشی از این وظیفه مطبوعات جامه عمل پوشانده شود و نکته قابل توجه این است که مسئولین برگزارکننده نمایشگاه این فرصت را به صورت عادلانه در اختیار اهل رسانه و قلم قرار دهند تا از این فرصت برابر به بهترین نحو استفاده شود .

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان تاکید کرد‌: این نمایشگاه در عین حال فرصتی است تا اصحاب رسانه و کسانی که در این عرصه فعال و توانمند هستند حضورپیدا کرده و نظرات و دیدگاه های خود را بیان کنند.

انتهای پیام

کد N1021058

وبگردی