آفتاب

اظهارات دادستان خرم‌آباد درباره پرونده یکی از کلاهبرداران بزرگ

اظهارات دادستان خرم‌آباد درباره پرونده یکی از کلاهبرداران بزرگ

دادستان عمومی و انقلاب خرم‎آباد گفت: اقدامات لازم برای اینکه یکی از بزرگترین کلاهبرداران کشور از زندان فرار نکند، اندیشیده شده است.

سعید رازانی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، با اشاره به بازداشت فردی به هویت «الف. خ» اظهار کرد: این شخص یکی از کلاهبرداران بزرگ کشور است که از مال‎باختگان برای خرید خودرو پول گرفت، اما خودرویی تحویل نداد و پس از اینکه چند سال متواری بود، بار دیگر دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‎آباد در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه قوه قضاییه چه اقداماتی انجام خواهد داد تا این فرد بار دیگر متواری نشود، گفت: او تحت مراقبت‎های شدید است و تاکیدات لازم به رئیس زندان خرم‎آباد و مدیرکل زندان‎های استان گفته شده و امیدواریم با این تاکیدات دیگر مشکلی به وجود نیاید.

وی درباره مراجعات مال‎باختگان به دادگستری نیز بیان کرد: مردم مراجعه نکنند تا خودمان اطلاع‎رسانی کنیم.

قاضی رازانی با اشاره به اینکه این شخص 12 تا 13 میلیارد تومان بدهی دارد، اضافه کرد: متهم در حال حاضر این قدر دارایی ندارد که بدهی‎هایش را تسویه کند. باید با او صحبت کنیم که می‎تواند این پول را فراهم کند یا نه!

طبق گفته‎ مسئولان قضایی 6 سال پیش در حین شناسایی اموالش از دست مأموران گریخت

به گزارش ایسنا، «الف. خ» در دهه 80 به بهانه ثبت‌نام خرید خودرو از افراد زیادی پول گرفت و قرار بود پس از چند ماه خودروها را تحویل دهد، اما به دلیل عدم اجرای تعهدات، سال 88 به همراه تعدادی از همدستانش به زندان افتاد. طبق گفته‎ مسئولان قضایی وی در حین شناسایی اموالش متواری شد که در اواخر مهرماه بار دیگر در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر و راهی زندان شد.

انتهای پیام

کد N1020884

وبگردی