آفتاب
نماینده اهواز:

مسوولان به جای سبقت، در کنار یکدیگر حرکت کنند

مسوولان به جای سبقت، در کنار یکدیگر حرکت کنند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل وجود پتانسیل‌های فراوان در زمینه‌های مختلف موضوع بیکاری در خوزستان قابل توجیه نیست و باید برای این مساله چاره‌ای اندیشیده شود.

سیدشریف حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: اصلاح مدیریت در بخش‌های مختلف استان خوزستان یکی از راهکارها برای حل مساله بیکاری استان است. مدیریت شامل یک فرد نیست، بلکه مدیریت یعنی مجموعه‌ای از افراد که به نوعی در کنار یکدیگر مسئولیت‌های اجرایی را بر عهده دارند و برای رسیدن به هدف مشترکی تلاش می‌کنند. باید میان پکیج مدیریتی استان هماهنگی‌هایی بوجود آید و به جای این‌که در مسیرهای متفاوت به دنبال سبقت از یکدیگر باشند، در یک مسیر برای رفع نیازهای استان به خصوص مساله بیکاری تلاش کنند.

وی گفت: برای حل مساله بیکاری در استان خوزستان هماهنگی میان مدیران باید نهادینه شود تا با مدیریت پویا شاهد رشد استان در زمینه‌های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی و ... باشیم و بتوانیم نرخ بیکاری استان را تا حد قابل توجهی کاهش دهیم. وجود پتانسیل‌های فراوان مانند تولید 80 درصد نفت کشور، تولید 95 درصد برق کشور به روش برق آبی‏‏، ‏‏تولید گاز، نیشکر، فولاد و ... دلایلی هستند که مساله بیکاری در استان را غیرقابل توجیه می‌کنند.

وی تصریح کرد: با دعوت از سرمایه‌گذاران، ایجاد صنایع کوچک، بنگاه‌های اقتصادی زود بازده و شهرک‌های صنعتی می‌توانیم به کاهش نرخ بیکاری خوزستان کمک کنیم.

انتهای پیام

کد N1020656

وبگردی