آفتاب
قائم مقام نمایشگاه به مهر خبر داد؛

واگذاری غرفه های خالی نمایشگاه مطبوعات به متقاضیانِ لیست انتظار

واگذاری غرفه های خالی نمایشگاه مطبوعات به متقاضیانِ لیست انتظار

قائم مقام نمایشگاه مطبوعات از واگذاری غرفه های رسانه هایی که از حضور در این نمایشگاه انصراف داده اند، به متقاضیانی که در لیست انتظار بودند، خبر داد.

مهران عباسی انارکی قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در گفتگو با خبرنگار مهر، از تعیین تکلیف وضعیت غرفه های مربوط به رسانه هایی که از حضور در این نمایشگاه انصراف دادند، خبر داد و گفت: خیلی از رسانه هایی که در لیست انتظار مانده بودند، با اعلام انصراف برخی رسانه ها از حضور در نمایشگاه، مایلند که در این رویداد بزرگ رسانه ای حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به آمار اعلام شده مربوط به رسانه های در لیست انتظار در نشست خبری این رویداد و از سوی رئیس نمایشگاه یعنی حدود ۳۵ رسانه، افزود: بیشتر از تعداد رسانه هایی که از حضور در نمایشگاه انصراف دادند، متقاضی برای حضور در این نمایشگاه وجود داشت که با تصمیم ستاد برگزاری، غرفه های مربوطه به برخی رسانه ها که در لیست انتظار بودند و شرایط حضور در نمایشگاه را داشتند، واگذار شد.

بر این اساس به گفته قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات، مطابق آخرین آمار حدود ۷۰۰ رسانه در نزدیک به ۶۰۰ غرفه در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند.

عباسی انارکی همچنین استقبال از نمایشگاه مطبوعات در روز نخست را خوب ارزیابی کرد و با اشاره به برخی کاستی های فنی و پشتیبانی در روز نخست نمایشگاه بیستم، گفت: خوشبختانه امسال شاهد این قبیل مشکلات نبودیم و از جمله می توان به سرعت بالای اینترنت در نقاط مختلف شبستان و بروز نکردن مشکل قطعی اینترنت در روز نخست نمایشگاه اشاره کرد.

قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات همچنین با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات راس ساعت ۹ صبح فردا یکشنبه ۱۷ آبان در محل نمایشگاه، بار دیگر از مسئولان غرفه ها و همچنین مردم خواست که در این روز مطابق با زمان اعلام شده از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه، در غرفه های خود حضور پیدا کنند. بازدید در روز افتتاحیه نمایشگاه از ساعت ۱۱ آغاز می شود.

قائم مقام بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات همچنین از برپایی نمایشگاه عکس از مذاکره تا توافق، آغاز به کار غرفه های طنز و کاریکاتور، موزه مطبوعات و چهره ها و تجربه های روزنامه نگاری ایران به همت تشکل های صنفی در نمایشگاه مطبوعات و از روز نخست این رویداد خبر داد و این اقدامات را گام هایی در راستای واسپاری امور به تشکل ها عنوان کرد.

کد N1019992

وبگردی