آفتاب

استاد یثربی آخرین ترجمه خود از قرآن کریم را وقف عام کرد

استاد یثربی آخرین ترجمه خود از قرآن کریم را وقف عام کرد

استاد سیدیحیی یثربی آخرین ترجمه خود از قرآن کریم را وقف عام کرد.

استاد سیدیحیی یثربی آخرین ترجمه خود از قرآن کریم را وقف عام کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استاد یثربی که صبح امروز (شنبه) در دفتر کار معاونت صورت گرفت، استاد یثربی مترجم پیشکسوت قرآن کریم، آخرین ترجمه خود از قرآن کریم را برای بسط و گسترش فرهنگ قرآنی در کشور وقف عام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های بی وقفه این استاد ارجمند در حوزه قرآن و عترت گفت: عصر کنونی نیازمند و تشنه تفاسیر ناب و ارزنده در حوزه قرآنی است.

وی ادامه داد: بسط و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه نیازمند تزریق نگاه جدید و با درک شرایط موجود جهت اعتلای فرهنگ قرآنی در جامعه است.

حشمتی از حمایت‌های همه جانبه مجموعه معاونت خود از فعالیت ارزشمند استاد یثربی در انتشار این اثر ناب، خبر داد و گفت: یکی از رسالت‌های مجموعه معاونت قرآنی بسط و گسترش فرهنگ قرآن در جامعه است.

همچنین وی تاکید کرد: قطعا در حوزه تبلیغ و اطلاع رسانی این فعالیت ارزشمند، تلاش خواهیم کرد.

از جمله آثار استاد یثربی می‌توان به عرفان عملی در اسلام، تفسیر روز (دوره‌ای هفت جلدی تفسیر عقلی کاربردی قرآن کریم)، پژوهشی در نسبت دین و عرفان، تاریخ تحلیلی انتقادی فلسفه اسلامی، اشاره کرد.

انتهای پیام

کد N1019861

وبگردی