آفتاب
سردار شریف:

سپاه در نمایشگاه مطبوعات در انتظار مخاطبین است

سپاه در نمایشگاه مطبوعات در انتظار مخاطبین است

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به حضور مجله «پیام انقلاب» به عنوان ارگان رسمی سپاه در نمایشگاه مطبوعات وخبرگزاری‌ها گفت: در انتظار مخاطبین عزیز هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به گشایش بیست و یکمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها و شرکت سپاه در آن اظهار داشت: جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها یکی از رویدادهای مهم فرهنگی ودر واقع بزرگترین رخداد رسانه ای کشور و فرصتی مناسب برای عرضه کارکردها و نقش‌های اصحاب رسانه در انجام رسالت و مسئولیت‌های خطیر آنان به شمار می‌رود.

وی افزود: بحمدالله برغم وجود برخی مشکلات وکمبودها، این نمایشگاه طی سنوات گذشته توانسته است تصویر واقع بینانه‌ای از وضعیت مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رویکردها و رفتارهای حرفه‌ای و تخصصی آنان در پاسخ به نیازهای جامعه و مطالبات و انتظارات فراروی خود ترسیم کنند.

سردار شریف در ادامه با اشاره به حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیست و یکمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها تصریح کرد: حضور نشریه «پیام انقلاب» به عنوان «ارگان رسمی سپاه» در این جشنواره بستر مناسبی را برای عرضه دیدگاهها و مواضع و عملکرد سپاه به جامعه و افکار عمومی و نیز بازدیدکنندگان نمایشگاه فراهم آورده است و همین عامل سبب شده است به مانند گذشته بطور فعال در آن شرکت کنیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه با اشاره به اهمیت تأمل و توجه مسئولین و دست‌اندرکاران نمایشگاه به نارسایی‌های موجود، به ویژه در عرصه حمایت و پشتیبانی دولت از مطبوعات افزود: این نمایشگاه آوردگاه مناسبی برای به رخ کشیدن ظرفیت و تراز رسانه‌های کشور در زمینه رسالت حرفه‌ای و نیز همت و تلاش برای پاسخ به الزامات مصالح و منافع ملی و همچنین ایجاد روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه به شمار می‌رود.

وی همراه ساختن آحاد جامعه و مردم با رخدادها و پدیده‌های مختلف در حوزه داخلی و بین المللی و قراردادن شایستگی‌های ایران اسلامی در معرض مخاطبین جهانی را از جمله مسئولیت‌های خطیر رسانه‌ها توصیف و خاطرنشان کرد: جایگاه افتخارآمیز امروز منطقه‌ای و جهانی ایران و معطوف ساختن نگاههای سایر جوامع و ملل به انقلاب اسلامی، مرهون ایفای نقش بخش های مختلف کشور از جمله «اصحاب رسانه» است که لازم است به شکرانه آن به مطالبات به حق و منصفانه آنان نیز پاسخ داده شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان انتخاب شعار «نقد منصافه» و «پاسخ مسئولانه» برای نمایشگاه امسال را اقدامی هوشمندانه دانست وگفت: پیام انقلاب درسالن اصلی (شبستان) غرفه ۵۶۶ میزبان بازدیدکنندگان عزیز نمایشگاه ودر انتظار مخاطبین فهیم خود بوده و از نظرات و دیدگاههای آنان برای ارتقای تعاملات فی مابین و تقویت محصولات خود استقبال می‌کنند.

کد N1019834

وبگردی