آفتاب
یک استاد حوزه تاکید کرد

تلاش 116 ماهواره برای مخدوش‌کردن نقش خانواده‌ها در ایران

تلاش 116 ماهواره برای مخدوش‌کردن نقش خانواده‌ها در ایران

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران از تلاش 116 ماهواره برای مخدوش کردن خانواده‌ها در ایران خبر داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران از تلاش 116 ماهواره برای مخدوش کردن خانواده‌ها در ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، حجت‌الاسلام علی غفاری در همایش طلیعه حضور ویژه طلاب حوزه علمیه خواهران مازندران به خواهران طلبه، گفت: امروز آغاز کار است و در 5 سال آینده پایان کار نیست امروز آمده‌ایم یاد بگیریم چگونه اهل ذکر باشیم و دیگران به ما رجوع کنند.

وی با بیان این‌که «اهل ذکر اهل قرآن هستند» افزود: شما حوزویان غواصان ماهری است که نکات مورد نیاز جامعه انسانی را از کتاب الهی و احادیث و روایات استخراج و ترویج می‌کنید.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان این‌که «امروز دشمنان، خانواده‌ها و تضعیف آن‌ها را مورد هدف قرار داده‌اند» تصریح کرد: امروز سرمایه اصلی جامعه در معرض غارت است و تخریب جایگاه مادر و خانواده هدف دشمنان است.

وی افزود: امروز آمده‌ایم بدانیم که مقصد کجا است تا با غبارروبی از خود بتوانیم برای دیگران هم تجلی داشته باشیم.

غفاری با بیان این‌که «امروز 300 ماهواره صدای کفر را به گوش مردم می‌رساند» اظهار کرد: 116 ماهواره روی ایران به صورت ویژه به پخش برنامه‌های خود می‌پردازند چرا که تنها راه به زانو درآوردن جامعه را مخدوش کردن جایگاه خانواده دانستند.

وی با بیان این‌که« حوزویان بدانند مدرک حوزه علمیه یک نشانی بیش نیست» افزود: امروز در صدا و سیمای ما نیز برنامه‌هایی پخش می‌شود که چندان بر مذاق اهل دین خوش نیست و متاسفانه کمبود وجود کارشناسان حوزوی و کمرنگ بودن حضور آنان سبب شده ما در صدا و سیما نیز دچار چنین آسیب‌هایی شویم.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به کمبود کارشناسان حوزوی در استان گفت: اکنون برای پوشش پاسخگویی به مسائل و موضوعات آموزش و پرورش به 4 هزار طلبه خانم نیاز داریم.

غفاری عنوان کرد: در مازندران استقبال بسیار خوبی از تدریس در حوزه علمیه بانوان وجود دارد و هر ترم به سبب کمبود مکان و امکانات سخت افزاری از پذیرفتن بیش از 50 علاقه‌مند به طلبگی به حوزه علمیه معذور هستیم.

وی افزود: ایجاد انگیزه متعالی برای طلاب از اهداف حوزه است و امروز مخاطب حوزه‌های علمیه جهان بشریت است نه جهان اسلام و طلاب باید با انگیزه الهی وارد شوند تا توفیق داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران هم‌افزایی ظرفیت‎های طلاب را یکی از اهداف حوزه‌های علمیه دانست و بیان کرد: انجام کارهای گروهی بر اساس برنامه و دوری از تک‌روی حوزویان را در رسیدن به هدف آسان‌تر می‌کند.

وی یادآور شد: امروز در کشور 500 مرکز حوزه علمیه خواهران وجود دارد و اگر درست هدایت شوند یک لشکر عظیم در پاسداری از دین به شمار می‌روند.

انتهای پیام

کد N1019706

وبگردی