آفتاب
دهقان:

آمریکا در حال به خاک و خون کشیدن یاران انقلاب اسلامی است

آمریکا در حال به خاک و خون کشیدن یاران انقلاب اسلامی است

عضو هیات رییسه مجلس با تاکید به این‌که «بیداری اسلامی ناشی از انقلاب اسلامی ایران بود» گفت که آمریکا با ایجاد جنگ نیابتی در منطقه در حال به خاک و خون کشیدن یاران انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد دهقان در سخنانی در مسجد جامع روستای زشک افزود: وقتی که مردم یمن، عراق و سوریه توسط مزدوران آمریکا در منطقه به خاک و خون کشیده می‌شوند، اگر دست این جنایتکاران به ملت ایران برسد صدها بار بدتر از آن را به سر این ملت می‌آورند.

وی گفت: دشمنی آمریکا برای هر صاحب بصیرتی با ملت ایران مشهود است و آمریکا در هیچ عرصه‌ای برای ضربه زدن به منافع ایران دریغ نکرده است.

وی با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: چندین ماه است که آل سعود با پشتیبانی آمریکا در یمن مرتکب جنایت می شود و منازل مردم مظلوم یمن را بر سر آنها خراب می کند و زیر ساخت های این کشور فقیر را نابود می کند. جرم مردم یمن تنها این است که نمی‌خواهند طوق نوکری آمریکا و آل سعود را به گردن بیاندازند و به همین دلیل با پشتیبانی آمریکا و با صلاح های آمریکایی و به دست مزدوران آمریکا به شهادت می رسند.

دهقان ادامه داد: آمریکایی ها در طول سال های گذشته برای سرکوب کردن بیداری ملت ها از هیچ اقدامی دریغ نکردند و با تربیت حیواناتی وحشی و دادن پول و سلاح به آنها تعداد زیادی از مردم منطقه را به خاک و خون کشیده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بیداری اسلامی ناشی از انقلاب اسلامی ایران بود، امام خمینی ( ره ) را سر منشاء بیداری ملت ها و آگاهی آنها عنوان و اظهار کرد: امروز آگاهی و بصیرت و بیداری ملت ها و بیداری مانع چپاول اموال آنها توسط بیگانگان می شود و هیچ ملتی بیداری حاضر به پذیرش ذلت و تنفس زیر سلطه آمریکایی ها و اسرائیلی ها نیست.

دهقان در پایان یادآورشد: آنهایی که این دشمنی‌های آمریکا را نمی‌بینند و به گونه ای سخن می گویند که گویا آمریکای امروز با آمریکای دیروز تفاوت کرده است و به دنبال غافل کردن ملت ایران از جنایات آمریکا در منطقه و علیه ملت ایران هستند و بصیرت کافی در عرصه ی سیاسی و اجتماعی را ندارند.

انتهای پیام

کد N1019421

وبگردی