آفتاب

سازندگان «جنگ ستارگان» آرزوی یک بیمار سرطانی را برآورده کردند

سازندگان «جنگ ستارگان» آرزوی یک بیمار سرطانی را برآورده کردند

یکی از طرفداران «جنگ ستارگان» که به دلیل ابتلا به یک بیماری سخت تنها چند ماه از زندگی‌اش باقی مانده است، پنجشنبه به آرزوی خود برای تماشای قسمت تازه این فیلم رسید، و «نیرو برمی‌خیزد» را دو ماه پیش از اکران دید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دنیل فلیت‌وود یک جوان 31 ساله اهل تگزاس که به سرطان پیشرفته ریه مبتلا است، موفق شد پیش از زمان اکران فیلم «جنگ ستارگان، نیرو برمی‌خیزد» در ماه دسامبر به تماشای آن بنشیند. اشلی فلیت‌وود همسر او این خبر را در فیسبوک اعلام کرد.

او در این باره در فیسبوک نوشت : «دنیل همین الان یک نسخه تکمیل نشده از «جنگ ستارگان، نیرو برمی‌خیزد» را تماشا کرد. از جی.جی آبرامز کارگردان فوق‌العاده فیلم که با ما تماس گرفت و دنیل را به آرزویش رساند، سپاس‌گذاریم.»

آرزوی فلیت‌وود برای تماشای «نیرو برمی‌خیزد» هفته گذشته به صورت گسترده با هشتگ «#ForceForDaniel» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و با حمایت بازیگران فیلم از جمله مارک همیل، پیتر می‌هیو و جان بویگا همراه شد. فلیت‌وود در ماه سپتامبر اعلام کرده بود که به دلیل رشد سریع سرطان در بدنش یکی دو ماه بیشتر زنده نخواهد ماند.

شرکت دیزنی پنجشنبه اعلام کرد که فیلم «جنگ ستارگان» برای فلیت‌وود نمایش داده شده است و تمام کسانی که در این کار سهیم بوده‌اند، از این که امکان این کار را فراهم کرده‌اند، خوشحالند.

«جنگ ستارگان، نیرو برمی‌خیزد» به کارگردانی جی‌.جی آبرامز از 18 دسامبر به سینما خواهد آمد. پیش‌فروش نمایش افتتاحیه فیلم هم اکنون رکوردها در آمریکا و سایر نقاط جهان شکسته است.

منبع : رویترز / 6 نوامبر

57241

 

 

کد N1018993

وبگردی