آفتاب

عبدالملک حوثی: سعودی‌ها یار اسرائیل و مزدور آمریکا هستند

عبدالملک حوثی: سعودی‌ها یار اسرائیل و مزدور آمریکا هستند

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که خطر واقعی‌ که همه را تهدید می‌کند خطر اسرائیل و آمریکاست و عربستان و دیگر هم‌پیمانانش ابزار دست اسرائیل و آمریکا هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری یمن (سبأ)، عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی خود در جمع تظاهرکنندگان یمنی تاکید کرد: نظام عربستان که تظاهر به دینداری می‌کند بزرگترین طرفی است که به اسلام اهانت کرده و امروز با اسرائیل ائتلاف می‌کند و شنیع‌ترین جنایت‌ها را علیه مردم یمن انجام می‌دهد.

وی افزود: مهمترین خطر برای ما بی‌تردید خطر اسرائیل است و رخدادهای امروز یمن مهمترین دلیل آن است. اسرائیل بر باب‌المندب، منطقه و تمامی مناطق مهم و حیاتی متمرکز شده و دیگران را تحریک می‌کند تا در این راه پول بپردازند و برای تحقق اهداف خود مزدورانی را از تمامی جهان جذب می‌کند.

عبدالملک حوثی تاکید کرد: امروزه این رخدادها حقایق زیادی را آشکار می‌کند. ظلم و ستمی که عربستان علیه مردم ما روا می‌دارد واقعیت‌ها را برای تمامی کسانی آشکار خواهد ساخت که چشم بصیرت ندارند. کدام جنایات‌ها شنیع‌تر از جنایت‌هایی است که عربستان علیه مردم ما مرتکب می‌شود.

وی افزود: مساله کلی امروز آمریکا و اسرائیل هستند. نظام عربستان و دیگر نظام‌ها تنها به ابزار دست آمریکا و اسرائیل تبدیل شده‌اند. آنها برده و مزدورانی هستند که برای منافع آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها تلاش می‌کنند. امروز می‌بینیم که اسرائیل تلاش می‌کند تا توجه امارات را به خود جلب کند، اماراتی که نقش شنیعی در تجاوز به مردم ما داشته است.

ادامه دارد...

کد N1018987

وبگردی