آفتاب
پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا:

اصلاح‌طلبان هنوز برنامه‌ای برای اجماع با رهروان ندارند

اصلاح‌طلبان هنوز برنامه‌ای برای اجماع با رهروان ندارند

یک نماینده اصلاح طلب مجلس با بیان این‌که «اصلاح‌طلبان علاقه‌مند به قرار گرفتن در جبهه‌ای با معتدلان هستند» در عین حال گفت: هنوز اصلاح‌طلبان برنامه‌ای برای اجماع با فراکسیون رهروان ولایت برای انتخابات ندارند.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا‌)، با بیان این‌که «فراکسیون رهروان ولایت فراکسیونی سیاسی و حزبی نیست‌»، افزود: در این فراکسیون نمایندگانی با مبانی فکری مختلف همچون اصولگرا،‌ معتدل، مستقل‌، و اصلاح‌طلب حضور دارند.

وی با بیان این‌که «ما خیلی علاقه‌مند به قرار گرفتن در جبهه‌ای با تمامی معتدلان ‌،اصلاح طلبان ‌، اصولگرایان‌ و منتقدان به تندرویی‌های برخی در جبهه پایداری داریم»،‌ گفت: تاکید ما براین است که باید در انتخابات یکدیگر را تخریب نکنیم و برای این رویکرد باید اصلاح‌طلبان معتدلان و اصولگرایان معتدل همدیگر را تخریب نکنند. برهمین اساس قرا رگرفتن در یک جبهه به معنای تخریب نکردن یکدیگر و نه اجماع می‌باشد.

وی با تکذیب اظهارنظر وزیر سابق فرهنگ و ارشاد مبنی بر اجماع فراکسیون رهروان و اصلاح‌طلبان گفت: با توجه به تفاوت مبانی فکری اصلاح‌طلبان و اصولگرایان اجماع بعید است ولی ما علاقه‌مند هستیم که در انتخابات یکدیگر را تخریب نکنیم.

نماینده مردم اردبیل در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمایش گوهرباری را مطرح کردند مبنی بر این‌که اصولگرایی اصلاح‌طلبانه تنها راه نجات کشور است، طبیعتا براساس این فرموده باید تمامی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل و جریان مبتنی بر خط ملت دولت و رهبری در انتخابات حرکت کنند. یکدیگر را تخریب نکنند چون به حد کافی از ناحیه طیفی از جمله مخالفان برجام و دولت و مخالفان لاریجانی تخریب صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

کد N1018860

وبگردی