آفتاب

پژمانفر: با احتیاط رای دهیم

پژمانفر: با احتیاط رای دهیم

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: لیست‌های انتخاباتی شاید ملاک عمل مردم در انتخابات باشد اما اگر کسی نامش در یک لیست معتبر است لزوما به معنی شایستگی کامل آن فرد نیست.

نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره ویژگی‌های یک کاندیدای خوب گفت: یک نماینده خوب باید به مسائل مختلف کشور اشراف داشته و از تعهد و تدین لازم برخوردار باشد چراکه گاهی افرادی را داریم که متخصص هستند اما به دلیل نداشتن تدین، تخصص خود را زیر پا می گذارند.

وی افزود:‌ مردم باید براساس شاخص‌هایی نظیر توانمندی و سابقه کار، افراد را بسنجند و تعهد و تدین افراد را احراز کنند؛ اگر همه این ها کنار هم باشد می توان به یک فرد به عنوان نماینده اعتماد کرد اما اگر یکی از آن‌ها در یک فرد نباشد لازم است با احتیاط بیشتری به او رای داد.

پژمانفر تاکید کرد:‌ لیست‌ها می تواند به عنوان کمکی برای رای مردم باشد اما اینکه در گذشته شاهد بودیم که همه افراد از یک لیست انتخاب نمی‌شدند به این معنا است که مردم می‌دانند که چگونه انتخاب کنند و تنها با نگاه سیاسی به پای صندوق های رای نمی‌روند و البته در شهرستان‌های کوچک نیز این نگاه غیر سیاسی نمود بیشتری دارد.

انتهای پیام

کد N1018039

وبگردی