آفتاب

مدیرکل جدید تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شد

مدیرکل جدید تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران معرفی شد

جلسه تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران با حضور معاون فرهنگی - تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، حجت‌الاسلام رضا اسکندری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در این جلسه گفت: با توجه به ظرفیت عظیم و حساس تبلیغی خواهران طلبه و به منظور افزایش بهره‌مندی از این ظرفیت عظیم، حجت‌الاسلام اسکندری شیرازی را به عنوان مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران برگزیدیم.

وی افزود: امیدواریم حجت‌الاسلام اسکندری شیرازی با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند خود در زمینه‌های تبلیغی و تربیتی، بتواند فعالیت تبلیغی خواهران طلبه را فراگیر، گسترده و کاربردی کند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: برنامه تبلیغی بانوان باید به گونه‌ای تنظیم و برنامه‌ریزی شود که به مسئولیت بانوان در حوزه خانواده لطمه­‌ای وارد نکند.

اسکندری ادامه داد: بر خلاف قبل از انقلاب اسلامی، عرصه تبلیغ بانوان طلبه در حال حاضر ظرفیت عظیمی دارد که امیدواریم باتوجه به تجارب حجت‌الاسلام اسکندری شیرازی از این ظرفیت عظیم استفاده شود.

وی افزود: عرصه تبلیغ در حال حاضر گسترده شده و با توجه به ظرفیت عظیم بانوان طلبه در عرصه تبلیغ در نظر داریم که فعالیت تبلیغی بانوان در عرصه بین الملل نیز فراگیر شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بانوان طلبه علاوه بر تبلیغ سنتی می‌توانند در فضای مجازی نیز فعالیت تبلیغی داشته باشند و در فضای مجازی نیز فعالیت‌های تبلیغی خود را ادامه دهند.

وی گفت: امیدواریم با جدیت و تجارب ارزشمند حجت‌الاسلام اسکندری شیرازی فعالیت‌های تبلیغی بانوان در داخل کشور و در عرصه بین‌الملل افزایش یابد و بانوان وظایف تبلیغی خود را به خوبی انجام دهند.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام اسکندری شیرازی مدیرکل جدید تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بعد از انقلاب اسلامی شرایط خوبی برای تبلیغ بانوان در کشور فراهم شد و بعد از افتتاح مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، فعالیت تبلیغی بانوان افزایش داشته و روند روبه رشدی داشته است.

وی افزود: باتوجه به تهاجم فرهنگی و دگرگونی فرهنگ اسلامی در کشورهای اسلامی، تبلیغ بانوان و استفاده از ظرفیت و دانش بانوان برای تبلیغ ضرورت زیادی دارد.

مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: برای استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی بانوان باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد و امیدواریم این امر با حمایت‌های معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران به زودی عملی شود.

وی با اشاره به برنامه‌های خود برای تربیت بانوان مبلغ گفت: برگزاری کلاس‌های تربیت مبلغ و کارگاه‌های آموزشی فن خطابه از اهداف اداره‌کل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران برای افزایش بانوان مبلغ و همچنین افزایش فعالیت تبلیغی بانوان است.

در پایان این جلسه نیز حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی مدیرکل پیشین تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران گفت: با توجه به حساسیت و جایگاه حوزه‌های علمیه خواهران در کشور امر تبلیغ برای بانوان بسیار مهم است و حساسیت تبلیغ بانوان، نسبت به برادران بیشتر است.

وی با اشاره به انتخاب حجت‌الاسلام اسکندری شیرازی به عنوان مدیرکل تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران گفت: امیدواریم حجت‌الاسلام اسکندری شیرازی بتواند با توجه به تجارب خود به خوبی از عهده این کار برآید.

انتهای پیام

کد N1017711

وبگردی