آفتاب
آمریکا، همچنان شیطان بزرگ/ ۱۸

بیاتیان: حمایت از صهیونیست‌ها مهمترین دلیل شیطان بودن آمریکاست

بیاتیان: حمایت از صهیونیست‌ها مهمترین دلیل شیطان بودن آمریکاست

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، با بیان اینکه سیاستهای آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی هیچ تغییری نکرده است، گفت: مهم‌ترین دلیلی که همچنان باید آمریکا را شیطان بزرگ بدانیم، حمایت آنها از صهیونیست‌هاست.

سید محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی و تداوم دشمنی و کارشکنی رژیم ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سیاست های آمریکا نسبت به ابتدای پیروزی انقلاب و زمان تسخیر لانه جاسوسی، هیچ تغییری نکرده و همان سیاست ها است و فقط ممکن است روش های آنها قدری تغییر کرده باشد.

وی افزود: هسته مرکزی و قوه متفکر سیاست دولت آمریکا نسبت به ملت و دولت ایران با وجود تغییرات تاکتیکی، هیچ تغییری نکرده است.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به تحلیل های مقام معظم رهبری درباره عمق خصومت دولت آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران گفت: ایشان در دیدار اخیر خود با کارکنان وزارت امور خارجه تاکید کردند که در مسائل منطقه ای، آمریکا خود بخشی از مشکل است نه بخشی از راه حل.

بیاتیان ادامه داد: برای اینکه به این نکته به خوبی پی ببریم کافی است نگاهی به عراق، افغانستان، سوریه و دیگر کشورهایی که رژیم های دست نشانده حضور دارند بیندازیم تا رد پای سیاست های آمریکا را مشاهده کنیم.

وی تاکید کرد: بالاترین و مهم‌ترین دلیلی که ما همچنان باید «مرگ بر آمریکا» بگوییم و آن را شیطان بزرگ بدانیم، حمایت حکومت ایالات متحده آمریکا از یک غده سرطانی به اسم رژیم صهیونیستی است که این رژیم را به عنوان عمق استراتژیک خود در منطقه غرب آسیا می شناسد و از جنایات آن با صراحت حمایت می کنند و حتی به نوعی سردمداران حکومت آمریکا، دست‌نشانده رژیم صهیونیستی هستند.

موضوع هسته ای محک خوبی است تا مطمئن شویم آمریکا شیطان بزرگ است

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه شعار «مرگ بر آمریکا» بخشی از اعتقاد ماست و به شیطان مجسم اشاره دارد، گفت: آمریکا در موضوع هسته ای با ما سر یک میز نشست و مذاکره کرد اما هنوز نمی دانیم نتیجه این ماجرا چه می شود و آیا آنها دست از رویه گذشته خود نسبت به ما برمی دارند یا خیر.

بیاتیان افزود: فعلا به یک توافق در زمینه هسته ای رسیده ایم و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم و البته گذر زمان هم در همین مدت کوتاه بعد از توافق این مسئله را مشخص کرده است که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند و شاهد آن نیز تداوم حرف های آنها درباره گزینه جنگ و تهدید نظامی است.

وی تصریح کرد: اگر آمریکایی ها با ما مذاکره کرده اند نشانه آن است که مجبور بوده اند و راه دیگری نداشته اند چراکه سازمان تحریم تقریبا رو به فروپاشیدن بود، حالا اینکه عده ای در داخل می خواهند این مسئله را به نام خود تمام کنند و آن را سیاست خود بنامند، دور از واقعیت است.  

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: موضوع هسته ای و مذاکراتی که انجام شد محک خوبی است تا باز هم مطمئن شویم که آمریکا شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ماست.

کد N1017659

وبگردی