آفتاب
آمریکا، همچنان شیطان بزرگ/ ۱۷

بیرانوند: شعار «مرگ برآمریکا» فعل شرعی، سیاسی و ملی ماست

بیرانوند: شعار «مرگ برآمریکا» فعل شرعی، سیاسی و ملی ماست

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا مصداق سلطه‌جویی و رفتار استکباری است و مردم به عنوان یک فعل شرعی، سیاسی و رفتار ملی فریاد «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهند.

بهرام بیراوند در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرارسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: جنایت های آمریکا علیه ملت ایران پایانی ندارد و چون هیچ تغییری در سیاست های این دولت استکباری در قبال ایران به وجود نیامده است، ملت ایران همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و کشور استکباری می دانند.

وی افزود: آمریکا هیچ گاه در قبال رفتارهای خصمانه خود از ملت ایران عذرخواهی نکرده و حتی با زبان یا عمل رفتار گذشته خود را تایید کرده است از این رو ملت ایران نسبت به دولت مستکبر آمریکا ذهنیت منفی دارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: به طور قطع بر خلاف میل باطنی آمریکا و ستون پنجم آن، روز ۱۳ آبان امسال پرشورتر از هرسال برگزار شد و فریادهای «مرگ بر آمریکا» ملت ایران بلندتر شنیده شد.

بیرانوند گفت: یکی از مهمترین مولفه های انقلاب اسلامی ایران، نفی هرگونه استکبار و سلطه است و چون آمریکا مصداق سلطه جویی و رفتار استکباری است، مردم به عنوان یک فعل شرعی، سیاسی و رفتار ملی فریاد «مرگ بر آمریکا» سرخواهند داد.

وی گفت: اگر هر مسئولی در هر جایگاهی از نظام جمهوری اسلامی ایران برخلاف جریان اعتقاد و منافع ملت گام بردارد، پیوند و وصله ناجوری است که به دست خود ملت حذف خواهد شد.

کد N1017476

وبگردی