آفتاب
رییس دیوان عالی کشور:

همدلی و همزبانی بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند

همدلی و همزبانی بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند

رئیس دیوان عالی کشور تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی را از اهداف سفر رئیس قوه قضاییه به مازندران اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، حجت الاسلام حسین کریمی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس اظهار کرد: یکی از اهداف سفر رییس قوه قضاییه به استان مازندران، پرداختن به مشکلات مردم و بررسی وضعیت استان در جهت تسریع در رسیدگی به پرونده های قضایی است.

وی با تاکید بر اینکه همدلی و همزبانی بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند، افزود: همدلی و همزبانی و اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کند.

رییس دیوان عالی کشور تصریح کرد: با شنیدن مشکلات در شهرستان چالوس تلاش می‌شود تا همه موارد را به رییس قوه قضاییه منتقل کنیم تا در جهت رفع آن اقدامات لازم انجام شود.

کریمی با اشاره به اینکه مسوولان اگر مشکلات را برطرف کنند رضای خداوند را برای خویش کسب می‌کنند، گفت: با توجه به فضای همدلی و صمیمیتی که در شهرستان چالوس وجود دارد بدون شک مشکلات موجود نیز به زودی برطرف خواهد شد.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم نوشهروچالوس و کلاردشت درمجلس نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه با حضور آیت‌الله لاریجانی به عنوان رییس قوه قضاییه، شاهد اجرای واقعی عدالت درجامعه هستیم و برای او و همکاران قوه قضاییه در اجرای عدالت و قانون، آحاد مردم با مسوولین رتبه بالای کشور فرق ندارند.

قاسم احمدی لاشکی کمبود نیرو را در دادگستری چالوس از مهم‌ترین مشکلات عنوان کرد و یادآور شد: از رئیس قوه قضاییه و رئیس دیوان عالی کشور که به عنوان نماینده رئیس قوه حضور دارند انتظار داریم تا حق مردم چالوس ادا شود و چارت تخصیص داده شده به دادگستری چالوس عملیاتی شود.

احمدی گفت: فعالیت دادگاه مرزن‌آباد مصوب شد و ساختمان آن نیز آماده تجهیز است، اما فعالیت آن شروع نشد که نیاز است دستور اجرایی شدن آن هرچه زودتر داده شود.

وی گفت: قانون برخورد با ساخت وساز غیرمجاز نیز به خوبی درحال اجرا است اما نیاز است در بعضی ازموارد به مردم محروم در خصوص ساخت وساز 70متری منزل مساعدت شود و با اصل زمین‌خواری و ساخت وساز غیرمجاز توسط غیربومی‌ها برخورد صورت گیرد.

انتهای پیام

کد N1017130

وبگردی