آفتاب
زاکانی:

آمریکا به دنبال نابودی نظام است/خطر نفوذ سیاسی آمریکا بین مسئولان

آمریکا به دنبال نابودی نظام است/خطر نفوذ سیاسی آمریکا بین مسئولان

تبریز– نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی عصر چهارشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه پرونده آمریکا در قبال کشورمان پر از خیانت است، گفت: ملت ایران هرگز خیانت های آمریکایی ها را فراموش نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی چندهزار آمریکایی کشورمان را در دست گرفته بودند، افزود: آنها در آن زمان حتی از کشورما حق توحش می گرفتند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال جاسوسی و ترور بودند که به لطف خدا لانه جاسوسی آنها توسط دانشجویان تسخیر شد.

رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با بیان اینکه آمریکایی به دوستان خودشان هم سودی نمی رسانند، ادامه داد: آمریکا فقط به دنبال اهداف خود است و قصد کمک به هیچ کشوری را ندارد.

زاکانی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید قول برخی حرف ها را در قبال آمریکا خورد، ادامه داد: آنها می خواهند به ایران نفوذ کنند و نظام جمهوری اسلامی را نابود کنند که باید در این زمینه همه مردم و مسئولان آگاه باشند و فریب نخورند.

نماینده مردم تهران درمجلس با اشاره به اینکه باید هوشیار باشیم و با تمام وجود روحیه استکبارستیزی را در خود تقویت کنیم، افزود: امروز آمریکا وارد مرحله ششم از برنامه خود برای آسیب زدن به انقلاب اسلامی شده و متاسفانه عده ای در داخل کشورمان مبلغ آمریکا شده اند و مدافعان استقلال کشور را محکوم می کنند که نباید قول خورد.

وی با بیان اینکه کسانی که به دنبال برقراری رابطه با آمریکا هستند دلسوز این کشور و این ملت نیستند، ادامه داد: باید در مقابل این دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی هوشیار باشیم و جلوی نفوذ فرهنگی و سیاسی آنها را به داخل کشور بگیریم.

زاکانی با هشدار نسبت به خطر نفوذ سیاسی آمریکا بین مسئولان ایران اظهار داشت: نفوذ سیاسی بین مسئولان کشور خیلی خطرناک است و آنها به دنبال این هستند و می خواهند باور مسئولان را عوض کنند و به مردم بگویند که مسئولان آمریکایی خیرخواه مردم ایران هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید براینکه آمریکا به دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: دموکرات ها و جمهوری خواه های آمریکایی فرقی باهم ندارند و همگی دنبال نابودی نظام جمهوری اسلامی هستند.

کد N1017059

وبگردی