آفتاب
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

فریاد مرگ بر آمریکا در ۱۳ آبان نشان خشم مردم از استکبار جهانی بود

فریاد مرگ بر آمریکا در ۱۳ آبان نشان خشم مردم از استکبار جهانی بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تشکر از حضور مردم در مراسم بزرگداشت 13 آبان تاکید کرد: غریوهای کوبنده مرگ بر آمریکا نشان خشم انقلابی ایران از استکبار و ظلم و ستم آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای از حضور دشمن‌شکن، مقتدرانه، گسترده و هوشمندانۀ مردم همیشه در صحنه، عاشورایی و ظلم ستیز ایران در مراسم تظاهرات یوم‌الله ۱۳ آبان ۱۳۹۴، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تشکر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«غریوهای کوبنده و فریادهای رسای "مرگ بر آمریکا " ، در تظاهرات ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان ، نشان خشم مقدس و انقلابی ایران از استکبار و ظلم و ستم امریکا بود.

فریادهای طوفنده"مرگ بر آمریکا " ایران اسلامی ، ترجمان امروزی پیام راهبردی و جاودانه "هیهات منا الذله" حسینی و همان لعنت بر یزید زمان بود.

مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان امسال ، حاوی پیام تاریخی ملت شجاع ، استکبار ستیز و عاشورایی ایران به استکبار و مصداق اتم و سردمدار آن ـ آمریکای جنایتکار ـ در نفی هرگونه سلطه و نفوذ در ارکان ملت ، کشور ، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

حضور سراسری و پرشور مردم ایران از زن و مرد ، پیر و جوان ، دانش آموز و دانشجو ، طلبه و روحانی و همه و همه ؛ نمایش بخشی از اقتدار و عظمت ملی ایرانیان و موقعیت شناسی و لحظه شناسی ، بصیرت و آگاهی بالای ملت در بحث ، استکبار شناسی ، دشمن شناسی و شناسایی روش های نفوذ و دشمنی استکبار بود.

خلق حماسۀ عاشورایی و حسینی دیگر ، در مراسم تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان توسط ملت بزرگ ایران اسلامی و طنین فریاد "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " ، پاسخی به دعوت تاریخی " هل من ناصر ینصرنی " حسین بن علی (ع) بود که پایه های کاخ استکبار جهان را بار دیگر لرزاند.

امروز مردم انقلابی و عاشورایی ایران با تأسی از نهضت حسینی و فداکاری و شهادت‌طلبی یاران باوفای امام حسین (ع) در عاشورای سال ۶۱ قمری، پاسداری از اسلام ناب محمدی (ص) و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را - که حاصل مجاهدت و ایثارگری‌های شهیدان و فرزندان ولایت‌ فقیه و شیفتگان عزت و سربلندی این سرزمین مقدس است- وظیفه خطیر و فراموش ناشدنی خود‌ خوانده و با تأکید بر سپری‌شدن دوران به کارگیری دیپلماسی و ادبیات سخت ابرقدرتان مستکبر جهان علیه ملت‌های مستقل و آزادیخواه و عزت طلب ؛ اظهارات گستاخانه و سخیفانۀ برخی از مقامات و دولت‌ مردان آمریکا همراه با توّهم و تهدید ، مبنی بر روی میز بودن همه گزینه‌ها ، را محکوم کرده و با پیروی از مواضع مقتدرانه و عزت طلب مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و به پشتوانه هوشیاری و آمادگی‌های همه‌جانبه دفاعی نیروهای مسلح کشور، قاطعانه نشان داد که ارتکاب هرگونه اشتباه و غلطی از سوی دشمنان ، با پاسخ سخت ، کوبنده ، قاطع و پشیمان‌کننده عاشوراییان و پیروان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام مواجه و زمین نبرد را به گورستان متجاوزین بدل خواهد کرد.

ضمن تشکر مجدد از ملت فهیم و لحظه شناس ایران از تمامی مسئولان ، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله ۱۳آبان در سراسر کشور ، اصحاب محترم رسانه‌ها ، جراید ، مطبوعات و خبرگزاری ها به‌ویژه رسانۀ ملی که در آگاه‌سازی عمومی ، روشنگری واغنای افکار عمومی، ترغیب و تشویق مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به‌نمایش‌درآوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از سیل خروشان ملت بزرگ ایران اسلامی ، نقش اساسی ایفا کردند ، تشکر و قدردانی می‌نمایدو به موجب این حضور ماندگار مردمی و تاریخی ، به درگاه ایزد متعال جبین شکر و جبهۀ خضوع و تواضع می ساید و بر دستان ملت قهرمان ایران به رسم ادب و احترام بوسه می زند.»

کد N1016992

وبگردی