آفتاب
وزیر دفاع عراق:

نبرد شهر «الرمادی» به زودی به پایان می رسد

نبرد شهر «الرمادی» به زودی به پایان می رسد

«خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق با اشاره به ادامه نبرد ارتش و نیروهای مردمی این کشور با تروریست های تکفیری در شهر الرمادی در استان الانبار تصریح کرد: نبرد الرمادی به زودی پایان می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرات نیوز، «خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق در سخنانی از پایان قریب الوقوع نبرد با تروریست های تکفیری در شهر الرمادی خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص تصریح کرد: با توجه به اینکه شهر الرمادی در استان الانبار تحت محاصره کامل ارتش و نیروهای مردمی است، به زودی تروریست های داعش در این شهر را مغلوب خواهیم کرد.

وزیر دفاع عراق در پاسخ به سؤالی پیرامون چرایی طولانی شدن نبرد الرمادی گفت: مهمترین عاملی که موجب شد تا نبرد الرمادی مدت زیادی به طول بیانجامد، حضور شمار زیادی از غیرنظامیان در این شهر بود.

وی افزود: ارتش و نیروهای مردمی عراق در طول این مدت تمام تلاش خود را به کار بستند تا کمترین خسارت به غیرنظامیان در الرمادی وارد شود.

العبیدی در پایان با اشاره به وضعیت آوارگان عراقی که از شهر الرمادی مهاجرت کردند، اظهار داشت: پس از پاکسازی کامل این شهر، تمهیدات لازم برای بازگشت آوارگان عراقی به منازل خود در الرمادی ترتیب داده خواهد شد.

کد N1016966

وبگردی