آفتاب
سردار شریف:

ملت انقلابی ایران در 13 آبان راه نفوذ آمریکا را سد کرد

ملت انقلابی ایران در 13 آبان راه نفوذ آمریکا را سد کرد

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت :ملت انقلابی ایران در 13 آبان با تسخیر لانه جاسوسی، راه نفوذ آمریکا به انقلاب اسلامی را سد کرد .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در راهپیمایی پرشور 13 آبان در سمنان اظهار داشت: دانش‌آموزان امروز شاداب و باانگیزه به میدان آمدند و با اراده خود نشان دادند که سی و ششمین سالگرد 13 آبان را همچنان در یاد داشته و آن را به‌خوبی گرامی می‌دارند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) از وقایع 13 آبان به‌عنوان انقلاب دوم ملت یاد کردند، تصریح کرد: ملت انقلابی ایران در این روز، با تسخیر لانه جاسوسی، راه نفوذ آمریکا به انقلاب اسلامی را سد کرد و این روز باید به‌خوبی گرامی داشته شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در ادامه تاکید کرد: از آنچه در 36 سال گذشته از برخورد آمریکایی‌ها با انقلاب اسلامی و رفتار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابله با آمریکایی‌ها گذشته است، باید تابلویی شفاف ارائه داد تا نوجوانان و جوانان امروزی نیز در جریان ماجرا قرار گیرند.

شریف ادامه داد: در زمان آغاز انقلاب اسلامی، امام به‌عنوان فقیهی بزرگوار و جامع‌الشرایط توانستند به اذعان همه کارشناسان دنیای معاصر، احیاگر اسلام در قرن حاضر باشند و بتوانند گفتمان انقلاب اسلامی را به‌عنوان گفتمانی حیات‌بخش، راهگشا و سعادت‌آفرین برای ابنای بشر در زمانی که تسلط دو قطب قدرت بزرگ جهانی در کره زمین مسلط وجود داشت، به ارمغان بیاورند.

وی تصریح کرد: امروز باید تابلویی را از قدرتمندی، اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی در مواجهه با استکبار جهانی ترسیم کنیم و نیم‌نگاهی به شرایط موجود خود و آمریکایی‌ها داشته باشیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: خداوند متعال به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی که بیش از 200 هزار تن از آن‌ها در راه اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند، انقلاب را همواره به سوی شرایط بهتر رهنمون خواهد ساخت.

شریف اضافه کرد: خون این شهدا پای درخت انقلاب اسلامی ریخته شده و ما امروز از برکت‌های خون این شهیدان متنعم هستیم و امنیت، آرامش، آسایش و پیشرفت امروز ما مدیون آن‌ها و خانواده‌های معظم و ایثارگر شهداست و باید بتوانیم دین خود را به این عزیزان به‌خوبی ادا کنیم.

وی تصریح کرد: باید بتوانیم پیامی را که شهدا در همه وصیت‌نامه‌های خود به ان اشاره کرده‌اند و آن، چیزی جز اطاعت از ولی‌فقیه و مبارزه با آمریکای جنایتکار نیست، را ترسیم کنیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: وقتی در 37 سال قبل، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، آمریکا در بخش عمده‌ای از جهان قدرت نخست، بلامنازع و تعیین‌کننده معادلات نظامی، سیاسی و امنیتی مراکز مختلف جهان به‌ویژه در منطقه ما یعنی خاورمیانه بود.

شریف در ادامه تصریح کرد: در آن زمان با کوچک‌ترین اشاره آمریکایی‌ها، همه دست و پای خود را جمع می‌کردند و گوش به فرمان این قدرت پوشالی بودند. مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: به اعتراف خود آمریکایی‌ها، در ایران که به صورت تقریباً محترمانه مورد اشراف آمریکایی‌ها قرار داشت، بیش از 60 هزار مستشار نظامی، سیاسی، امنیتی، فنی و اقتصادی در تمام شئون این مملکت حاکم بودند و ما بخشی از راهبردهای نظامی، امنیتی و دفاعی آمریکا در منطقه بودیم.

شریف با بیان این که ایران آن زمان برای مقابله با دشمنان آمریکا حضور داشت تا آمریکایی‌ها به‌راحتی نفت مسلمانان را غارت کنند و امنیت سربازان آمریکایی تأمین شود، گفت: مجبور بودیم به نیابت از آمریکایی‌ها، هزینه‌های سنگینی بپردازیم و در عین حال، آن‌ها نیز بر ما مسلط باشند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها کوچک‌ترین اجازه‌ای به ایران برای پیشرفت در هیچ بخشی نمی‌دادند و 37 سال قبل که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، آمریکایی‌ها در همه شئون بر ما مسلط بودند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: امام راحل با درایت و تیزبینی و با اتکال به خداوند بزرگ پنجه در پنجه دشمنان قسم‌خورده ملت ایران انداخت و با حمایت مردم، الهام از حضرت حق و به برکت انسجام و پایمردی علما و روحانیون و نیز با تکیه بر فرهنگ اهل‌بیت (ع) توانست در مدت کوتاهی آمریکایی‌ها را سر جایشان بنشاند و از ایران بیرون کند.

انتهای پیام

کد N1016955

وبگردی