آفتاب
دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

دستگاه قضا با مروجین برندهای خارجی برخورد کند

دستگاه قضا با مروجین برندهای خارجی برخورد کند

دبیرمجمع نمایندگان مازندران گفت: متاسفانه در مبارزه با زمین‌خواری و جنگل‌خواری به موارد جزئی پرداخته شده و از زمین‌خواری‌های بزرگ غفلت شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران، کمال علیپور در نشست شورای اداری استان مازندران که با حضور آیت‌الله لاریجانی رئیس قوه‌قضاییه، مسئولان قضایی، برخی نمایندگان و مدیران در استانداری برگزار شد، گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی که اخیرا در حال اجرا است مایه امید و شادابی مردم شده است.

وی افزود: خوشبختانه قوه قضائیه به دور از هجمه‌های سیاسی و هیاهو جناحی در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی نمره خوبی گرفت.

نماینده مردم سوادکوه، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ تصریح کرد: باید درباره رسیدگی به پرونده‌ها و مفاسد اقتصادی شفاف‌سازی لازم انجام شود که این اطلاع‌رسانی دقیق مردم را با نشاط‌ تر خواهد کرد.

وی با تاکید بر شکل‌گیری دولت الکترونیک ادامه داد: اگر مسائل اداری کشور با استفاده از نرم‌افزار و به صورت الکترونیکی اجرا شود بسیاری از مشکلات مردم در پیگیری قضایی مرتفع خواهد شد.

علیپور با اشاره به وجود افرادی که به عناوین مختلف به مراتع و جنگل‌های استان دست‌اندازی می‌کنند، اظهار کرد: متاسفانه در مبارزه با زمین‌خواری و جنگل‌خواری به موارد جزئی پرداخته و از زمین‌خواری‌های بزرگ غفلت شده است.

وی افزود: تخریب زمینی که 100 سال در اختیار یک روستایی بوده و از آن بهره می‌برد در مقابل آزاد گذاشتن آن مرتع خوارن بزرگ جنبه مناسبی ندارد.

نماینده مردم سوادکوه، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ با اشاره به نفوذ دشمن به بهانه‌های مختلف، گفت: دستگاه قضا به پرونده کسانی که با برندهای خارجی مختلف قصد نفوذ به اقتصاد کشور را دارند و به ترویج برندهای خارجی می پردازند ورود کند.

انتهای پیام

کد N1016886

وبگردی