آفتاب
/سفر مسئولان عالی قضایی به مازندران/

کهزادی: رفع معضل تجاوز به بیت‌المال در دستور کار قوه قضائیه است

کهزادی: رفع معضل تجاوز به بیت‌المال در دستور کار قوه قضائیه است

معاون مالی‌ و اداری قوه قضاییه گفت: رفع معضل تجاوز به بیت‌المال و منابع طبیعی در دستور کار قوه قضائیه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران، نوروز کهزادی در جلسه شورای اداری شهرستان میاندرود اظهار کرد: قوه قضاییه به عنوان ناظر بر دستگاه‌ها وظایف سنگینی به عهده دارد.

وی افزود: قوه قضاییه باید بدون توجه به جناح وظیفه خود را عمل و بر مبنای قانون و شرع اسلام حکم عادلانه و شرع اسلام را اجرایی کند.

معاون مالی‌ اداری قوه قضائیه با گلایه از صداو سیما در برخورد سلیقه‌ای با این قوه، خاطرنشان کرد: صدا و سیما تمام چیزهایی که در قوه قضاییه می‌گذرد را منعکس نمی‌کند.

کهزادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه حفظ امنیت و آرامش در مردم از تاکیدهای رئیس قوه قضائیه است، گفت: قتل، سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف از سوی لاریجانی دستور پیگیری ویژه دارد.

وی با تاکید بر اینکه تامین امنیت مردم بسیار ضروری است، افزود: مردم باید در جامعه احساس امنیت کنند و لاریجانی به شدت به دنبال این امر است، به همین دلیل دستور صریح دادند که مسائلی که احساسات مردم را جریحه‌دار می کند با سرعت و دقت پیگیری شود.

معاون مالی‌ اداری قوه قضاییه با تاکید بر اینکه نباید در رفع مشکلات و برخورد با معضل از احساسات خود تبعیت کنیم، اظهار کرد: آن چیزی که احساسات مردم را جریحه‌دار می‌کند باید به صورت ویژه با آن برخورد شود.

کهزادی در پایان تاکید کرد: تجاوز به بیت‌المال و منابع طبیعی و برخورد با شرارت‌ها از مهم‌ترین خواسته‌های رئیس قوه قضائیه برای رفع و ایجاد امنیت در جامعه است.

انتهای پیام

کد N1016870

وبگردی