آفتاب

صدور قرار منع تعقیب در شکایت وکیل مهدی هاشمی از چند نماینده مجلس

صدور قرار منع تعقیب در شکایت وکیل مهدی هاشمی از چند نماینده مجلس

یکی از وکلای مهدی هاشمی از صدور قرار منع تعقیب در خصوص شکایت از تعدادی از نمایندگان مجلس در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه خبر داد.

سیدوحید ابوالمعالی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان این مطلب، اظهار کرد: سال گذشته به خاطر اظهارات تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله آقای توکلی نماینده مردم تهران در قالب نامه‌ای که در ابتدا به امضای 33 نفر و سپس به امضای 100 نفر از آنها رسیده بود، شکایتی را در شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه طرح کردم.

وی یادآور شد: نمایند‌گان مجلس در این نامه‌ مطرح کرده بودند که من اظهاراتی را درباره کیفرخواست مهدی هاشمی داشته‌ام، در حالی که اینگونه نبود و مسائل مطرح شده در نامه نمایندگان مجلس، کذب بود.

ابوالمعالی ادامه داد:‌ پس از طرح شکایت و به‌رغم اینکه مستندات شکایت را ضمیمه کرده بودم، بازپرس پرونده با استناد به فقر مستندات شکایت، قرار منع تعقیب صادر کرده است، البته قرار صادره به من ابلاغ نشده است.

وی معتقد است: این شکایت در حالی به دلیل فقدان مستندات رد شده که مستندات داخل پرونده بوده است. در همین راستا مراتب اعتراض خود را نسبت به عملکرد بازپرس پرونده به سرپرست دادسرای فرهنگ و رسانه تقدیم کرده‌ام.

انتهای پیام

کد N1016832

وبگردی