آفتاب
مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده سپاه:

پشت شعار "مرگ بر آمریکا" عقلانیت نهفته است

پشت شعار "مرگ بر آمریکا" عقلانیت نهفته است

مشاور فرهنگی رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شعار "مرگ بر آمریکا" را برای ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی فراموش نشدنی دانست و گفت: "مرگ بر آمریکا" فقط یک شعار نیست و در پشت این شعار عقلانیت کامل نهفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان یاران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، حمید رضا مقدم فر در مراسم یوم الله 13 آبان در کرمانشاه با تاکید بر اینکه آمریکا خواستار تعمیم دادن رخداد هسته‌ای در تمامی امور است، نرمش قهرمانانه ایران اسلامی را تنها در مقوله هسته‌ای خلاصه دانست و گفت: ملت مومن وانقلابی ایران اسلامی با آرمان ها و اعتقادات خود معامله نمی کنند.

مقدم فر افزود: تاریخ گواه است که آمریکا مشکلات زیادی را پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون قرار داده و در مقاطع مختلف زمانی تلاش کرده با جریان سازی و ترور و ... به نظام خدشه وارد کند.

وی افزود: امروز ملت متدین ایران اسلامی بیدارند و کارشکنی های آمریکا را از یاد نبرده و نخواهند برد.

مشاور فرهنگی رسانه‌ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اصلی ترین دلیل عصبانیت آمریکا را به دلیل استقلال نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی هوشیارند و فریب حقه‌هایی مثل مذاکره را نمی خورند.

مقدم فر در ادامه پروژه اصلی آمریکا در شرایط کنونی را حذف استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی در مراسم 13 آبان امسال فریاد می زنند که اشتباهات خود را تکرار نمی کنند و برای مقابله با آمریکا تنها به خداوند توکل می کنند.

مقدم فر سپس شعار "مرگ بر آمریکا" را برای مردم فراموش نشدنی دانست و گفت: این ملت ظلم های استکبار جهانی بر علیه خود را از یاد نبرده و نخواهند برد و یوم الله 13 آبان امسال را با تمام وجود فریاد خواهند زد.

مقدم فر مبارزه با استکبار و ظالمین را جزو اصول انقلاب برشمرد و گفت: ظلم ستیزی از اولویت های اصلی قرآن و آموزه های دینی مسلمانان است و امروز آمریکا در راس استکبار است و ملت مومن ایران اسلامی با قدرت های ظالم سر سازش ندارند.

مشاور فرهنگی رسانه ای فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه در پروژه های اخیر آمریکا مردم، نخبگان و مسئولین در اولویت هستند، گفت: مردم در عرصه های مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران امتحان خود را پس داده اند و در بصیر بودنشان تردیدی نیست.

مقدم فر در ادامه از مسئولین از آنها خواست تا ساده لوحی نکنند و گول لبخندهای مخملی دشمنان را نخورند، زیرا دشمنی که امروز ظاهری زیبا دارد، در باطن خصم اصلی نظام است و دشمنی های خود را در سال های پس از پیروزی انقلاب به اثبات رسانده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز با افول امپراطوری آمریکا مواجهیم، اصلی ترین عامل این روند رو به افول را انقلاب اسلامی ایران دانست و آن را نشات گرفته از بیداری اسلامی الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران قلمداد کرد و گفت: آمریکا چون دیده که دیگر نمی تواند کدخدای دنیا باشد در لباس دوست ظاهر شده است.

مقدم فر خطاب به مسئولین نظام گفت: باید مواظب بود جای دوست و دشمن عوض نشود.

انتهای پیام

کد N1016823

وبگردی