آفتاب

مخالفت اتحادیه اروپا با درج عبارت "ساخت اسرائیل" روی کالاهای شهرک‌نشینان

مخالفت اتحادیه اروپا با درج عبارت "ساخت اسرائیل" روی کالاهای شهرک‌نشینان

سفیر اتحادیه اروپا در فلسطین تاکید کرد که این اتحادیه به هیچ وجه اجازه درج عبارت "ساخت اسرائیل" را بر روی کالاهای تولید شده در شهرک‌های صهیونیست‌نشین نخواهد داد؛ چرا که این عبارت در تعیین دقیق عوامل تولید این محصولات دقیق نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، لاریس اندرسون، سفیر اتحادیه اروپا در فلسطین در مصاحبه با پایگاه الکترونیکی روزنامه عبری زبان "معاریو" گفت که درج عبارت "ساخت اسرائیل" بر روی کالاها و محصولات شهرک‌های صهیونیست‌نشین به هیچ وجه کار درستی نیست و اروپا اجازه آن را نمی‌دهد، زیرا محل ساخت کالاها و محصولاتی که به دست اروپایی‌ها می‌رسد، باید کاملا مشخص شده باشد.

وی اظهار داشت که طرح درج شناسه بر روی کالاهای تولید شده در شهرک‌های صهیونیست نشین، پیشنهاد وزرای خارجه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بوده و هدف از آن معرفی کامل این کالاها و محل تولید آن به خریداران است.

این روزنامه به نقل از یک مسئول در وزارت خارجه رژیم صهیونیستی نوشت که این رژیم اقدام اتحادیه اروپا را "اشتباه" می‌داند و می‌خواهد از خود دفاع کند.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی از این اقدام اتحادیه اروپا به شدت به خشم آمده است و این اتحادیه را مورد انتقاد شدید قرار داده است.

انتهای پیام

کد N1016736

وبگردی