آفتاب

تشکر سازمان بسیج دانشجویی از حضور مردم در راهپیمایی 13آبان

تشکر سازمان بسیج دانشجویی از حضور مردم در راهپیمایی 13آبان

روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی با انتشار بیانیه ای از حضور پرشور دانشجویان و آحاد مردم در راهپیمایی استکبار ستیزی سیزده آبان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این بیانیه آمده است:چندی است عده ای به ظاهر ساده اندیش و به واقع مغرض پس از فرصت بدست آمده حاصل از مذاکرات هسته ای و توافق برجام در پی القای تغییر رفتار آمریکا و استکبار در قبال نظام اسلامی بر آمده اند و سعی در بزک کردن چهره دشمن و فراموشی شعار راهبردی "مرگ بر آمریکا" دارند.

این بیانیه ادامه می دهد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته خود با دانشجویان و دانش آموزان تاکید کردند؛ "شعار و فریاد مرگ بر آمریکای ملت ایران دارای پشتوانه‌ی قوی عقلانی و منطقی و برگرفته از قانون اساسی و تفکرات اصولی است که ظلم و ستم را برنمی‌تابد." ، شعار مرگ بر آمریکای امروز مردم ایران حامل پیامی روشن هم برای مستکبرین و هم دست نشاندگان داخلی آنان است.

این بیانیه تاکید می کند:چهره پلید آمریکا و دستان آلوده به خون این دشمن دیرین جمهوری اسلامی هرگز با توجیه های سخیف دست نشاندگانش در کشور ها پاک نمی شود و حضور پرشور جوانان انقلابی و دانشجویان و دانش آموزان در کنار آحاد مردم در راهپیمایی ضد استکباری امروز بار دیگر نشان داد ملت انقلابی بی توجه به این ترفندهای دشمن با بصیرت بالای خود هرگز جنایات آمریکا را فراموش نکرده و نخواهد کرد و شعار مرگ بر آمریکا را همواره به عنوان راهبرد استکبار ستیزی خود به گوش جهانیان می رساند.

بسیج دانشجویی در این بیانیه ضمن هشدار به مسئولین کشور از آنها در خواست کرده تا در برابر پروژه های نفوذ دشمن که بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است بخصوص پس از برجام هوشمندانه عمل کنند و به این نکته نیز تاکید شده است که هر اقدامی جهت برقرای رابطه با دولت مستکبر آمریکا ، همانند شعارهای امروز مردم واکنش سخت ملت و جوانان انقلابی را در پی خواهد داشت.

در پایان این بیانیه از حضور پرشور مردم و بخصوص دانشجویان انقلابی در راهپیمایی 13 آبان که تحت عنوان "فصلی نو از مبارزه با استکبار" از مقابل دانشگاه تهران آغاز شده بود، تشکر و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

کد N1016614

وبگردی