آفتاب

مصباحی‌مقدم: "مرگ بر آمریکا" نباید در شعار باقی بماند

مصباحی‌مقدم: "مرگ بر آمریکا" نباید در شعار باقی بماند

یک نماینده مجلس گفت: "مرگ بر آمریکا" در شعار نباید باقی بماند و باید در شعور ملت ایران استمرار یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامرضا مصباحی‌مقدم در حاشیه مراسم گرامیداشت روز 13 آبان در جمع خبرنگاران درباره ادامه مبارزه علیه استکبار و سیاست‌های آمریکا گفت: تا وقتی آمریکا مظهر عالی استکبار جهانی است مبارزه ادامه خواهد داشت، سیاست‌های آ‌مریکا در راستای حمایت از ارتجاع منطقه ، جنایات صهیونیستی است و اینها یعنی استکبار.

وی درباره شعار "مرگ بر آمریکا" ادامه داد: مرگ بر آمریکا در شعار نباید باقی بماند و باید در شعور ملت ایران استمرار یابد و در عمل و معنایش این است که مراقبت کامل کنیم که آمریکایی‌ها نتوانند در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری و شوراهای شهر و قانون‌گذاری و سیاست‌گذاری های ما نفوذ کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره برخی تلاش‌ها برای حذف شعار "مرگ بر آمریکا" گفت: مسوولان نظام و دولت همان مسیری را طی می‌کنند که رهبری عنوان می‌کند و خارج از آن نمی‌توانند عمل کنند و همین امسال در جلسه هیات دولت شاهد بودیم روز 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی مورد تاکید آقای روحانی قرار گرفت و لذا باید قوی و پر رنگ استمرار داد.

وی با اشاره به اظهارات رهبری درباره مصدق خاطرنشان کرد: مصدق به تصور اینکه از انگلیس می‌تواند خلاص شود به آمریکا پناه برد و آمریکا هم مزدش را داد و به او خیانت کرد و علیه او کودتا کرد و لذا نباید اجازه دهیم این مساله تکرار شود.

انتهای پیام

کد N1016601

وبگردی