آفتاب
سردار جلالی خبرداد:

چهارمین رزمایش پرتوی پدافند غیرعامل فردا برگزار می‌شود

چهارمین رزمایش پرتوی پدافند غیرعامل فردا برگزار می‌شود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: چهارمین رزمایش پدافند پرتوی کشور فردا در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جلالی در حاشیه دومین همایش مشترک پدافند جامع (عامل و غیرعامل) که صبح امروز در تالار شهید مطهری ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، در جمع خبرنگاران در مورد مانور فردای پدافند غیرعامل که قرار است در سازمان انرژی اتمی برگزار شود، گفت: در هفته پدافند غیرعامل، مجموعه‌ای از رزمایش‌ها را به منظور کنترل و آمادگی دستگاه‌های اجرایی طرح‌ریزی و اجرا می‌کنیم.

وی افزود: در روز گذشته مانوری در منطقه ماهشهر در حوزه پدافند شیمیایی داشتیم که بزرگترین قطب شیمیایی کشور بود و رزمایش خوبی انجام شد.

جلالی با بیان اینکه چهارمین رزمایش پدافند پرتوی کشور بعد از اراک، بوشهر و اصفهان، در تهران برگزار خواهد شد، ادامه داد: در واقع این رزمایش حوادث احتمالی هسته‌ای که ممکن است در کشور من‌جمله تهران که رآکتور امیرآباد در اینجا قرار دارد را پوشش می‌دهد و این رزمایش فردا برای نخستین‌بار در تهران انجام می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: هماهنگی خوبی بین استانداری، شهرداری و نیروهای مقابله با آلودگی‌ها ایجاد شده و احساس می‌کنیم این ظرفیت و هماهنگی داخلی می‌تواند کمک کند.

 

 

 

کد N1016428

وبگردی